خاکپور: مقابل استرالیا محک جدی خوردیم
خاکپور معتقد است که دیدار مقابل استرالیا محکی جدی قبل از رقابت های انتخابی المپیک ٢٠١٦ ریو بوده است.

سرمربی تیم فوتبال امید بعد از تساوی مقابل استرالیا گفت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود و قبل از آغاز مسابقات انتخابی المپیک محکی جدی خوردیم. در نیمه اول یک مقدار سازمان تیمی ما بهم ریخته بود و بازی قابل قبولی انجام ندادیم. اما در نیمه دوم به مراتب بهتر از استرالیا بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه این تیم خلق کردیم که شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

خاکپور افزود: بازی فوق العاده سنگینی برای تیم ما بود و بازیکنان ما مقابل تیمی که جزو قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست، تجربیه بین المللی خوبی کسب کردند که اتفاق بسیار مهم و ارزشمندی بود.

سرمربی تیم امید درباره تعویض‌های زیادی که در نیمه دوم انجام شد، گفت: با توجه به اینکه تعداد تعویض‌ها آزاد بود سعی کردیم یک سری از بازیکنان را در این مسابقه سخت و پرفشار محک بزنیم.

خاکپور با اشاره به حفظ روند شکست ناپذیری تیم امید و جبران گل خورده مقابل استرالیا گفت: این نکته خیلی برای ما مهم و اساسی بود که بازیکنان ما بعد از گلی که دریافت کردند، به هیچ وجه بهم ریختگی نداشتند و با روحیه بالا برای جبران نتیجه جنگیدند و توانستند بازی را به تساوی بکشند. ضمن اینکه حتی می توانستند برنده بازی نیز باشند.

خاکپور افزود: این روحیه و باور در تیم ما شکل گرفته که نمی‌بازیم و حتی اگر از حریف عقب بیفتیم بازنده نخواهیم بود. نکته روحی روانی مهمی که فکر می کنم آرزوی هر مربی در تمام دنیاست.

سرمربی تیم امید ادامه داد: ما در اکثر بازی‌ها از حریفان پیش افتادیم و این بازی تجربه خوبی برای ما شد تا مقابل استرالیا که جزو قدرت های برتر آسیاست و بسیاری از بازیکنانش در لیگ های اروپایی بازی می کنند عقب افتادیم و برای جبران نتیجه تلاش کردیم و موفق شدیم. از بابت این اتفاق مهم خوشحالم و امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم.

خاکپور در پایان به برنامه‌های پیش روی تیم امید اشاره کرد و گفت: اردوی بعدی ما در ترکیه خواهد بود و سعی می‌کنیم در آنجا هم بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم. بعد از آن هم آخرین اردوی ما در کیش خواهد بود و انشاءالله عازم مسابقات خواهیم شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir