فوتسال بانوان راهی گواتمالا شد
تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از حواشی زیاد بامداد شنبه (امروز) برای حضور در جام جهانی کوچک راهی آلمان شد تا از آنجا به مکزیک و سپس به گواتمالا برود.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از کش و قوس های فراوان و حواشی زیاد بامداد روز شنبه 30 آبان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کوچک در گواتمالا به آلمان رفت. به دلیل مشکلات مربوط به صدور ویزا اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به این رقابت‌ها لغو شده بود، اما با دستور ویژه رئیس جمهور مقرر شد مشکلات مربوط به اعزام تیم رفع شود و ملی پوشان در این رقابت‌ها حضور یابند.

با تلاش‌های وزارت امور خارجه و وزارت ورزش شرایط اعزام این تیم فراهم شد و بر این اساس ملی‌پوشان ابتدا به فرانکفورت آلمان می‌روند و بعد از چهار ساعت ترانزیت، آلمان را به مقصد مکزیک ترک می‌کنند و روز دوشنبه نیز از مکزیک راهی گواتمالا می‌شوند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با کسب عنوان قهرمانی در آسیا جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد. نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین راد، نیلوفر اردلان، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور، فاطمه اعتدادی، اعظم آخوندی، سارا شیربیگی و فهمیه زارعی 14 بازیکن تیم ملی اعزامی به گواتمالا هستند. فروزان سلیمانی سرمربیگری تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

رقابت‌های جام جهانی کوچک از سوم آذر به میزبانی گواتمالا برگزار می شود و تیم ملی ایران با برزیل، پرتغال و کاستاریکا در گروه A حضور دارد.

** برنامه رقابت‌های جهانی به شرح زیر است:

* 3 آذر

ایران - پرتغال

برزیل - کاستاریکا

گواتمالا - ژاپن

اسپانیا - روسیه

* 4 آذر

ایران - برزیل

پرتغال - کاستاریکا

گواتمالا - روسیه

ژاپن - اسپانیا

* 5 آذر

ایران - کاستاریکا

پرتغال - برزیل

گواتمالا - اسپانیا

روسیه - ژاپن


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir