حواشی خداحافظی ملی پوشان امید
بدرقه ملی پوشان امید فوتبال ایران با حواشی متعددی همراه بود.

در حالی که قرار بود از ساعت 19:30 در سالن همایش‌های هتل المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و جمعی از افراد شاخص مراسم بدرقه تیم امید انجام شود، اما محمد خاکپور با نیامدنش به این مراسم در کمال تعجب همگان را شوکه کرد.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک، دبیر کمیته ملی المپیک، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، معاون قهرمانی وزیر ورزش، معاون فرهنگی وزیر ورزش، اعضای کادرفنی تیم امید، سردار آجورلو، اعضای کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی، فریدون اصفهانیان، مهدی تاج و تنی چند از اعضای شورای شهر اسلامی تهران حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، بازیکنان و کادرفنی تیم امید یک جلد کلام‌الله مجید هدیه گرفتند. در بخش دیگری از مراسم نیز، از خانواده برخی شهدا تقدیر به عمل آمد.

از مهم‌ترین مسائل پیش آمده در مراسم، نبود محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید بود. هرچند از طرف مسئولان تیم ملی امید و سایر اعضای فدراسیون، دلیل این غیبت مشخص نشد، اما به نظر می‌رسید خاکپور اینگونه اعتراض خود را به اتفاقات یک سال اخیر تیم امید و به ویژه بحث پیش آمده در ارتباط با قراردادش اعلام کرد.

اتفاق دیگری که در مراسم رخ داد، درگیری یکی از محافظان وزیر با یکی از افرادی بود که قصد داشت به اتاق کفاشیان و گودرزی ورود کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir