خاکپور: دلیل غیبتم در مراسم بدرقه حضور کفاشیان بود
محمد خاکپور حضور کفاشیان و عدم صداقت در مراسم بدرقه تیم امید را دلیل عدم حضورش در این مراسم عنوان کرد.

محمد خاکپور در پاسخ به این سوال که به چه علت در مراسم بدرقه تیم امید شرکت نکردید، اظها‌ر کرد: نمی‌توانم جایی باشم که در آن صداقت نباشد. اگر در این مراسم حضور می‌یافتم ممکن بود حرفی زده شود که بخواهم جواب بدهم و مناسب نباشد. علاوه بر این در جایی که صداقت نباشد ترجیح می‌دهم حضور نیابم و به دلیل اینکه کفاشیان در این مراسم بود به این مراسم نرفتم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که هنوز قراردادش را امضا نکرده و چه اتفاقی در این رابطه خواهد افتاد، گفت: در این باره نمی‌خواهم صحبتی کنم چرا که این مساله اهمیت و ارزشی ندارد.

خاکپور همچنین در خصوص اینکه قرارداد مایلی کهن در رستوران به امضا رسیده است، بیا‌ن‌ کرد: در این مورد اطلاعی ندارم و بازهم تاکید می‌کنم در ارتباط با قراردادی که ارزشی ندارد صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی امید همچنین درباره خط خوردن نام احمد نوراللهی از لیست تیم امید، گفت: طبق MRI که به ما ارائه کرده‌اند این بازیکن مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. اینکه چگونه نوراللهی برای پر‌سپولیس به میدان رفته است را نمی‌دانم. من بازیکنی می‌خواهم که سه روز یک بار به میدان برود. نمی‌توانم روی بازیکنی حساب کنم که MRI او مصدوم نشان داده شده است.

خاکپور در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه آیا در نبود بازیکنانی همچون آزمون، عزت اللهی و جهانبخش آیا خط خوردن نوراللهی و مصدومیت روزبه چشمی تیم ‌ملی امید را با مشکل مواجه نمی‌کند، گفت: این طرز تفکر شماست. ما مشکلی در خط میانی نداریم. دوست داشتم که لژیونرها در این تورنمنت با ما باشند، اما تلاش های لازم را انجام دادیم که در نهایت موفق نشدیم. طبق آخرین خبرها نیز چشمی می‌تواند تیم امید را همراهی کند و در این رابطه مشکلی ندارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir