کفاشیان: ایران در گروه بهتری قرار دارد
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به اعتقاد من از شانس بالایی برای صعود به جام جهانی برخوردار هستیم. هر دو گروه سخت است اما معتقدم ایران در گروه بهتری قرار دارد.

علی کفاشیان درباره قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 و همگروهی ایران با کره جنوبی، ازبکستان، سوریه، تایلند و چین گفت: با بیشتر این تیم‌ها بازی کرده‌ایم و به اعتقاد من از شانس بالایی برای صعود به جام جهانی برخوردار هستیم. هر دو گروه سخت است اما معتقدم ایران در گروه بهتری قرار دارد.

وی در ادامه گفت: شانس صعود را داریم چرا که کادرفنی و بازیکنان شناخت بسیار کاملی از تیم های همگروهی خود دارند. با برنامه ریزی که سرمربی تیم ملی برای دیدارهای فوق خواهد کرد، حتما می توانیم عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: از هیچ حمایتی برای موفقیت تیم ملی و کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) دریغ نخواهیم کرد و با توجه به برنامه ریزی سرمربی تیم اگر برنامه های داخلی باشد بهترین شرایط را فراهم می کنیم و اگر برنامه های وی خارجی باشد تا حد توان آنها را به مرحله اجرا می گذاریم تا تیم ملی بتواند در مسیر جام جهانی موفق عمل کند. هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، اما ایران قدرت اول آسیا است و اکثر تیم ها بازی سختی را با ما پیش روی خود دارند.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم در جام جهانی حضور داشته باشیم باید در تمامی بازی ها پیروز میدان شویم که این امر نیاز به تدارکات خوبی دارد و بدون شک فدراسیون فوتبال از برنامه های تیم ملی حمایت می کند تا به اهداف خود که همانا حضور در جام جهانی است برسیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir