سرمربی ترکیه: با یکی از بهترین تیم های جام بازی داشتیم
سرمربی تیم ملی ترکیه بعد از باخت به کرواسی به تمجید از حریفش در این دیدار پرداخت و آن‌ها را یکی از بهترین تیم‌های جام معرفی کرد.

تیم ملی ترکیه در اولین دیدار خود در جام پانزهم با نتیجه یک بر صفر به کرواسی باخت تا کارش برای صعود از این گروه سخت شود. فاتح تریم(Fatih Terim) سرمربی ترک‌ها بعد از شکست در گام نخست برابر کرواسی از نتیجه کسب شده ناراحت است.

او بعد از این شکست در نشست خبری گفت: برابر تیم بسیار خوبی بازی داشتیم. اگر ما بتوانیم از این گروه صعود کنیم کرواسی قطعا بیش از ما می‌تواند در مراحل پایانی جام باشد. کارمان برای صعود خیلی سخت شد. اگر بازی با تساوی به پایان می‌رسید شرایط بهتر بود ولی متاسفانه این دیدار را باختیم. هنوز ناامید نیستیم و به فکر دو بازی بعدی خودمان خواهیم بود. در بازی برابر کرواسی شانس هم با ما یار نبود وگرنه نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

تریم ادامه داد: می‌توانستیم گل اول بازی را به ثمر برسانیم ولی توپ ما وارد دروازه نشد. اگر می‌توانستیم پیش بیفتیم با حمایت هواداران شرایط برای ما بهتر می‌شد و سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. در هر صورت به تیم کرواسی تبریک می‌گویم. آن‌ها نیز فرصت‌های زیادی برای گل داشتند و در نیمه دوم بازی بهتر نسبت به ما نمایش گذاشتند و به سه امتیاز هم رسیدند. باید به فکر دو بازی بعدی خودمان در گروه باشید تا بتوانیم تا بازی آخر شانس‌مان را برای صعود از گروه حفظ کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir