نتیجه دیدار اسپانیا و جمهوری چک در یورو 2016
تیم های ملی اسپانیا و جمهوری چک در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری اسپانیا به پایان رسید.

نتیجه اسپانیا و جمهوری چک:

به گزارش سیمرغ، اسپانیا قهرمان دو دوره گذشته یورو، رقابت های این دوره را با دیدار مقابل جمهوری چک آغاز کرد. تیم ملی اسپانیا توانست با تک گل پیکه پیروز این دیدار شود و سه امتیاز بازی را کسب کند.

نیمه نخست:

دقیقه 15: پاس داوید سیلوا(David Silva) در دهانه دروازه به موراتا(Álvaro Morata) رسید اما ضربه او را پتر چک(Petr Čech) جمع کرد تا اولین موقعیت این دیدار و اسپانیا از دست برود.

دقیقه 28: موراتا داخل محوطه جریمه چک صاحب توپ شد اما ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 39: مهاجمان اسپانیا داخل محوطه جریمه چک صاحب موقعیت خوبی شدند اما مدافعان این توپ را دور کردند تا اسپانیا همچنان در حسرت گلزنی باقی بماند.

دقیقه 40: داوید سیلوا داخل محوطه شش قدم با دروازه بان چک تک به تک شد و در آستانه گلزنی قرار گرفت اما پتر چک به خوبی این توپ را مهار و دفع کرد تا نتیجه همچنان مساوی باشد.

اسپانیایی ها در این نیمه تیم برتر بودند و حملات بیشتری را نسبت به تیم ملی چک انجام دادند. چکی ها فقط دفاع کردند و چشم به ضد حملات داشتند اما در مقابل اسپانیا هرچه تلاش کرد نتوانست گلزنی کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 56: ارسال ضربه ایستگاهی چکی ها داخل محوطه جریمه به بازیکن این تیم رسید اما ضربه آرام او را دخیا(David de Gea) در اختیار گرفت تا تیم ملی چک با این حمله از فشار اسپانیایی ها بکاهد.

دقیقه 64: چکی ها که در این نیمه کمی جلو کشیده اند در موقعیت صد درصد گل قرار گرفتند و آماده خوشحالی پس از گل بودند که فابرگاس(Cesc Fàbregas) در دهانه دروازه توپ را برگشت داد و دور کرد.

دقیقه 69: پاس خوب سیلوا به آلبا(Jordi Alba) رسید و او با دروازه بان چک تک به تک شد. جوردی آلبا به زیبایی پتر چک را جا گذاشت و با دروازه خالی تنها باقی ماند که مدافع چک به موقع رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 87(گل): سانتر اینیستا(Andrés Iniesta) را پیکه(Gerard Piqué) با سر وارد دروازه کرد تا اسپانیایی‌ها نفس راحتی بکشند و در نهایت سه امتیاز بازی را بدست بیاورند.

در این نیمه بازیکنان چک حملاتی را انجام دادند اما موفق نبودند و این اسپانیایی ها بودند که تلاش‌شان در نیمه دوم جواب داد و بالاخره توانستند از حملات پر تعداد خود نتیجه بگیرند تا با برتری یک بر صفر پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی