نتیجه دیدار ایتالیا و بلژیک در یورو 2016
دو تیم ایتالیا و بلژیک در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ایتالیا به پایان رسید.

نتیجه دیدار ایتالیا و بلژیک:

به گزارش سیمرغ، تیم ملی ایتالیا نایب قهرمان دوره گذشته یورو، در اولین دیدارش در یورو 2016 مقابل تیم باانگیزه بلژیک قرار گرفت. این دیدار جذاب و دیدنی در نهایت با برتری دو بر صفر ایتالیا به پایان رسید.

نیمه نخست:

دقیقه 9: دو تیم از ابتدا بازی جذاب و زیبایی را به نمایش گذاشتند اما جدی ترین موقعیت را بلژیکی ها خلق کردند که شوت بازیکن بلژیک را بوفون(Gianluigi Buffon) به کرنر فرستاد.

دقیقه 31(گل): ایتالیایی ها از میانه میدان پاس بلندی را پشت مدافعان بلژیک برای جاکیرینی(Emanuele Giaccherini) ارسال کردند که او هم از این موقعیت تک به تک به خوبی استفاده کرد و دروازه بلژیک را باز کرد.

دقیقه 34: شوت سنگین هافبک ایتالیا را کورتوآ(Thibaut Courtois) به خوبی دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: اشتباه مدافعان بلژیک باعث شد تا توپ به پله(Graziano Pellè) برسد اما ضربه سر او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در این نیمه دو تیم بازی جذاب و دیدنی را ارائه دادند و حملات زیادی را سعی کردند برروی دروازه همدیگر ترتیب دهند اما این ایتالیایی ها بودند که موفق تر عمل کردند و با تک گل جاکیرینی به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

دقیقه 52: لوکاکو(Romelu Lukaku) با بوفون تک به تک شد اما او قدر این موقعیت را ندانست و ضربه اش با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: بلافاصله ایتالیایی ها حمله ای را طرح ریزی کردند که توپ ارسالی برای پله با ضربه سر او همراه شد اما کورتوآ با واکنش خوب توپ را دفع کرد.

دقیقه 93(گل): در اواخر مسابقه نوبت به گراتزیانو پله رسید تا روی غفلت بازیکنان بلژیک گل دوم را نیز به ثمر برساند تا ایتالیا این دیدار را با برد به پایان برسند.

در این نیمه بلژیک حملات بیشتری را برای جبران نتیجه انجام داد و ایتالیا برخلاف نیمه اول در این نیمه چشم به ضدحملات دوخته بود. ایتالیایی ها در مجموع موفق بودند و توانستند با برتری دو بر صفر پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی