سرمربی مجارستان: به تیمم افتخار می کنم
سرمربی مجارستان از کسب یک امتیاز در بازی برابر ایسلند راضی به نظر می رسد.

دو تیم ایسلند و مجارستان در دومین دیدارشان در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برند اشتورک(Bernd Storck) سرمربی مجارستان بعد از دیدار تیمش برابر ایسلند گفت: به تیمم افتخار می کنم. فوق العاده بودیم. فوتبالی ارائه دادیم که من تحت تاثیر قرار گرفتم و شایسته کسب این امتیاز و خوشحالی بودیم.

در چند هفته گذشته پیشرفت خیلی خوبی داشتیم و شایسته این نمایش در این بازی ها بودیم. ایسلند تیمی است که تجربه تیمی بالایی دارد و در دفاع قدرتمند عمل می کند و ما از این موضوع آگاه بودیم و با تمام توان در نیمه دوم برای زدن گل تساوی به آنها پیشروی کردیم.

مربی مجارها ادامه داد: ایسلند تیم بزرگی است و کسانی که شک دارند نگاهی به نتایج آنها در دور انتخابی برابر هلند، ترکیه و جمهوری چک بیندازند. ما این را فراموش نمی کنیم برابر تیم بزرگی بازی کردیم و در نهایت از عملکرد تیمم کاملا راضی هستم. در نیمه دوم شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم و بر بازی مسلط بودیم ولی حریف آگاهانه دفاع کرد. البته باید اعتراف کنم که تیمم کمی خوش شانس بود ولی اکنون با 4 امتیاز در شرایط خوبی هستیم و منتظر بازی پرتغال و اتریش و نتیجه آن هستیم تا این بازی تعیین کند در بازی بعدی خودمان با چه شیوه ای به میدان برویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir