صعود آرژانتین به جمع چهار تیم کوپا آمریکا 2016
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی قاطعی که برابر ونزوئلا به دست آورد، صعود خود را به جمع چهار تیم کوپا آمریکا نهایی کرد.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن تیم ملی فوتبال آرژانتین جشنواره گل به راه انداحت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک ونزوئلا را از پیش رو بردارد و به دور بعد راه پیدا کند.

در این دیدار آرژانتین شروعی طوفانی داشت و در همان دقیقه 8 توسط هیگواین(Gonzalo Higuaín) به گل رسید. 20 دقیقه بعد هیگواین گل دوم خود و آلبی سلسته را به ثمر رساند.

ونزوئلا در دقایق پایانی از نیمه نخست صاحب موقعیت گلزنی شد و یک پنالتی را به دست آورد اما مانوئل سیخاس(Luis Manuel Seijas) نتوانست آن را تبدیل به گل کند تا نیمه نخست با همین نتیجه دو بر صفر به پایان رسد.

با شروع نیمه دوم لیونل مسی(Lionel Messi) که در این دیدار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود توانست خودی نشان دهد و در دقیقه 60 گل سوم را به ثمر رساند. در دقیقه 70 ونزوئلا یکی از گل های خورده را جبران کرد اما تنها یک دقیقه بعد لاملا(Érik Lamela) گل چهارم آلبی سلسته را به ثمر رساند تا شاگردان خراردو ماردتینو(Gerardo Martino) با اقتدار به دور بعد راه پیدا کنند.

آرژانتین با این پیروزی که به دست آورد به جمع چهار تیم راه یافته به دور بعد اضافه شد. پیش از این آمریکا و کلمبیا توانستند جواز صعود به جمع چهار تیم را به دست آورند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir