سرمربی رومانی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد
سرمربی رومانی از حذف تیمش از یورو 2016 ناراحت است و معتنقد است برد در این بازی می توانست پاداشی برای یک نسل از بازیکنان رومانی باشد.

دو تیم رومانی و آلبانی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که  این دیدار با برتری یک بر صفر آلبانی به پایان رسید. آنخل یوردانسکو(Anghel Iordănescu) سرمربی رومانی بعد از این دیدار گفت: متاسفم. شکست، شکست است و در این دیدار فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و شکست خوردیم.

فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. بازی را بهتر از حریف شروع کردیم و در ادامه به خاطر یک اشتباه در خط دفاعی دروازه ما باز شد. در ادامه بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم بارها می توانستیم به گل برسیم که موفق نشدیم. به نظرم در این دیدار هواداران آلبانی نقش زیادی در برد تیمشان داشتند و با تشویق بی امان خود باعث شدند تیم آلبانی انرژی زیادی داشته باشد.

این مربی ادامه داد: ما در بازی برابر فرانسه و سوئیس بازی خوبی به نمایش گذاشتیم ولی این شکست برابر رومانی برای ما خیلی دردناک بود. در نشست قبل از بازی گفتم که تیمی که می خواهد صعود کند باید این دیدار را ببرد. من گفتم که برد در این دیدار پاداشی خواهد بود برای بازیکنان یک نسل رومانی که محقق نشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir