لغو اردوی تیم ملی در ارمنستان
با تصمیم کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران اردوی این تیم در ارمنستان لغو شد.

در حالی که قرار بود عصر امروز (دوشنبه) اردوی جدید تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل ایران تشکیل شود تا ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان فردا جهت برگزاری اردوی 10 روزه عازم کشور ارمنستان شوند، با تصمیم کادرفنی، این اردو لغو شد تا ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار بگیرند و در تمرینات تیم‌هایشان شرکت کنند.

پندار خمارلو درباره حضور بازیکنان ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش در تمرینات پر‌‌‌‌سپولیس اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: با توجه به لغو اردوی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی که قرار بود در کشور ارمنستان برگزار شود، کادرفنی تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی از بازیکنان خواسته است تا در تمرینات تیم‌های باشگاهی‌شان حضور داشته باشند. بر این اساس فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم از امروز (دوشنبه) یا فردا بازیکنان ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش ما در تمرینات شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس درباره عقد قرارداد باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس با بازیکنان استرالیایی ‌هم خاطر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشان کرد: نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است. تا به این لحظه با هیچ کدام از بازیکنان خارجی توافقی نکردیم و قراردادی هم امضا نشده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir