نتیجه دیدار انگلیس و اسلواکی در یورو 2016
انگلیس و اسلواکی در دیداری حساس در سومین دور از مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه دیدار انگلیس و اسلواکی:

به گزارش سیمرغ، انگلیس در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر اسلواکی به میدان رفت. هر دو تیم شانس خوبی برای صعود داشتند و رقابت سختی بین آنها در دیدار امشب وجود داشت.

انگلیس در این دیدار با تساوی بدون گل متوقف شد و با توجه به برد ولز برابر روسیه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد و اسلواکی در انتظار برای صعود باقی ماند. در این بازی شاهزاده ویلیامز(Prince William) نیز در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی انگلیس را مشاهده کرد.

نیمه نخست:

دقیقه 12: آدام لالانا(Adam Lallana) از پشت محوطه جریمه اسلواکی اقدام به شوت زنی کرد که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: جیمی واردی(Jamie Vardy) با سرعت بالای خود توانست دفاع را پشت سر بگذارد و با دروازه بان تک به تک شود اما شوت او را دروازه بان اسلواکی به خوبی دفع کرد.

دقیقه 32: پاس عرضی به داخل محوطه جریمه اسلواکی به آدام لالانا رسید و او هم با یک شوت دروازه را هدف قرار داد اما دروازه بان اسلواکی باز هم به خوبی توپ را دفع کرد.

انگلیس تیم برتر این نیمه بود و اسلواکی چشم به ضدحملات داشت. شوت های انگلیسی ها را در این نیمه دروازه بان اسلواکی به خوبی دفع کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 54: اولین حمله اسلواکی در این دیدار رقم خورد که مهاجم این تیم وارد محوطه جریمه انگلیس شد اما شوت او را جو هارت(Joe Hart) به خوبی جمع کرد.

دقیقه 61: سانتر هندرسون(Jordan Henderson) در محوطه شش قدم به دله علی(Dele Alli) رسید اما ضربه او را مدافع اسلواکی از روی خط دروازه برگشت داد تا دروازه اسلواکی همچنان بسته بماند.

انگلیسی ها در 20 دقیقه پایانی فشار زیادی برروی دروازه اسلواکی آوردند اما نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی