سرمربی اسلواکی: کسب چهار امتیاز در گروه راضی کننده است
سرمربی اسلواکی از اینکه تیمش در این گروه چهار امتیازی است ابراز خوشحالی کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد این تیم در مرحله بعد نیز حاضر باشد.

دو تیم انگلیس و اسلواکی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. یان کوژاک(Ján Kozák) سرمربی اسلواکی بعد از متوقف کردن انگلیس گفت: بازی سخت و دشواری را به پایان رساندیم و امیدوار هستم در مرحله بعد یورو حضور داشته باشیم. وقتی ترکیب انگلیس را در بازی با روسیه و ولز دیدم فهمیدم که در این بازی با چه آرایشی به میدان خواهد آمد.

البته انگلیس بازیکنان بزرگی دارد و همه بازیکنان که به میدان می روند بازیکنان قابلی هستند. قبل از شروع بازی ها بررسی کردیم و پیش خودم گفتم که از این رقابت ها در مرحله گروهی 4 امتیاز کسب خواهیم کرد و در نهایت نیز چهار امتیاز کسب کردیم. فوتبال همین است و حالا باید منتظر باشیم ببینیم در گروه های دیگر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

این مربی ادامه داد: این بازی دقیقا مثل بازی با اسپانیا در انتخابی یورو بود که با همین آرایش به میدان رفتیم. خوشحالم که یک امتیاز از این دیدار کسب کردیم. کسب 4 امتیاز از این گروه برای ما راضی کننده است و امیدوارم که در مرحله بعد نیز حاضر باشیم. در این بازی انگلیس با تمام قوا به میدان آمد تا تیم اول باشد. در نیمه دوم نیز همه مهاجمان خود را نیز به میدان آورد ولی با تعویض هایی که انجام دادیم تلاش کردیم تا ورود مهاجمان آنها را به زمین خنثی کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir