سرمربی سوئیس: حذف در ضربات پنالتی خیلی ناراحت کننده است
سرمربی سوئیس معتقد است شکست در ضربات پنالتی در روزی که تیمش بازی خوبی ارائه داد، بسیار تلخ و ناراحت کننده است.

دو تیم سوئیس و لهستان در اولین دیدار مرحله یک هشتم نهایی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در ضربات پنالتی با برتری لهستان به پایان رسید. ولادمیر پتکوویچ(Vladimir Petković) بعد از بازی با لهستان در نشست خبری گفت:‌ بازی را خیلی بد شروع کردیم و استرس داشتیم ولی بعد از اینکه دروازه‌مان باز شد، توانستیم به گل برسیم.

بعد از آن بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. شکست و حذف در هر تورنمنتی سخت و ناراحت کننده است و وقتی در ضربات پنالتی باشد، میزان ناراحتی بسیار بیشتر است.

او در ادامه گفت: برای ژاکا(Granit Xhaka) متاسفم که نتوانست پنالتی خود را وارد دروازه کند ولی فقط او مقصر این نتیجه نیست. کل تیم شکست خورد و در این بازی در حالی که شایسته برد بودیم، شکست خوردیم و به حق‌مان نرسیدیم.

او در نهایت درباره گل زیبای ژردان شکیری(Xherdan Shaqiri) گفت: فکر می کنم کمی شانس به کمک او آمد ولی در واقع باید این را در نظر بگیرید که یک بازیکن به ایمان و اعتقاد زیادی نیاز دارد تا بداند می تواند این ضربات را به گل تبدیل کند. برای او خوشحالم که بهترین بازیکن زمین شد. باید این شکست را فراموش کنیم. شکست خوردیم ولی نباید فراموش کرد که نمایش خیلی خوبی داشتیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir