سرمربی ایرلند: فرانسه از ما ترسیده بود
سرمربی ایرلند معتقد است فرانسوی‌ها کار سختی برای حذف ایرلند انجام دادند.

دو تیم فرانسه و  ایرلند در چهارمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2018 برابر هم به میدان رفتند. این دیدار با برتری 2 بر یک فرانسه و صعود به یک چهارم نهایی به پایان رسید.

مارتین اونیل(Martin O'Neill) سرمربی ایرلند بعد از این دیدار گفت: طبیعی است که از نتیجه به دست آمده ناراحت باشیم. از حریف پیش افتادیم. فرانسه نتوانست در نیمه نخست دروازه ما را باز کند و به همین خاطر از ایرلند ترسیده بود. دیگر بازیکنانم نمی توانستند از این بهتر تلاش کنند. آنها هر چه در توان داشتند از خود نشان دادند ولی متاسفانه نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم.

اونیل ادامه داد: هواداران ما در این بازی و این تورنمنت فوق العاده بودند. پرشور ترین هواداران را در این تورنمنت داشتیم که حتی با وجود اینکه برابر تماشاگران فرانسوی تعدادشان کم بود، ولی سروصدای زیادی ایجاد کردند و به همین خاطر باید از آنها تشکر کنم.

حذف در هر مرحله ای از یورو ناراحت کننده است ولی همین که تا این مرحله صعود کردیم خیلی خوب است. ما در این جام چند بازیکن جوان و خوب را معرفی کردیم و همین که به جمع 16 تیم برتر رسیدیم خوشحالم. در نهایت باید از این بازی ها درس بگیریم و برای بازی های آینده مشکلی نداشته باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir