سرمربی انگلیس: نتیجه خیلی بدی کسب کردیم
روی هاجسون در پی باخت به ایسلند و حذف از یورو 2016 در نشست خبری اظهار کرد زمان آن رسیده است که یک مربی دیگر روی نیمکت این تیم جوان بنشیند.

تیم ملی انگلیس با نتیجه 2 بر یک برابر ایسلند شکست خورد تا این تیم از دور رقابت های یورو 2016 کنار برود. روی هاجسون(Roy Hodgson) بعد از شکست برابر ایسلند و ارائه استعفایش گفت:‌ می‌دانم در یک دنیای نتیجه‌گرا زندگی می کنیم. به همین خاطر می‌دانم نتیجه خوبی کسب نکردیم و بهتر است استعفا بدهم تا فردی دیگری هدایت این تیم جوان، تشنه موفقیت و با قابلیت را برعهده بگیرد. ما نتیجه خیلی بدی کسب کردیم و این اصلا قابل قبول نیست. نتیجه بسیار ناامیدکننده کسب کردیم.

او در ادامه گفت: از عملکردم در این تیم در دورانی که هدایت انگلیس را برعهده داشتم، رضایت دارم. هدایت تیمی را برعهده گرفتم که میانگین سنی 30 سال داشت ولی الان که این تیم را ترک می کنم، یکی از جوان ترین تیم های یورو است. بازیکنانم تا دقیقه آخر تلاش کردند. هیچ‌کس نمی تواند مسئولیت‌پذیری آنها را زیر سوال ببرد.

هاجسون پس از گفتن این جملات بدون اینکه بخواهد به سوالات خبرنگارها پاسخ بدهد، نشست خبری را ترک کرد و حاضر به پاسخ گویی به سوال خبرنگاران نشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir