سرمربی بلژیک: واقعا ناراحت کننده است
سرمربی بلژیک معتقد است تجربه کم مدافعان تیمش در غیاب بازیکنان اصلی سبب شکست 3 بر یک برابر ولز شد.

دو تیم بلژیک و ولز در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ در شهر لیل برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک ولز به پایان رسید. مارک ویلموتس(Marc Wilmots) سرمربی بلژیک بعد از ناکامی با این تیم پرستاره گفت: واقعا ناراحت کننده است. شانس خوبی برای رسیدن به مرحله بعد داشتیم ولی ولز تیم قدرتمند و خوبی بود و توانست ما را شکست دهد.

او درباره انتقادها به حضور مدافعان جوان در تیمش که شب تلخی داشتند گفت: نمی توان مدافعان را برای این شکست سرزنش کرد. چاره دیگری نداشتیم و باید با همین ترکیب به میدان می‌رفتیم. آنها تمام توان خود را نشان دادند ولی نمی توان از این بازیکنان جوان هم انتظار این را داشت تا مثل مدافعان باتجربه عمل کنند. در نیمه نخست در نبردهای میانه زمین موفق بودیم ولی بعد از اینکه ولز به گل دوم رسید، ترسیدیم و دیگر نتوانستیم بازی همیشگی خود را نشان دهیم.

او درباره انتقادهایی که کورتوا(Thibaut Courtois) به حضور مدافعان جوان تیمش داشت گفت: ما در 25 دقیقه نخست عالی بودیم ولی این مسئله تجربه بازیکن است که در این بازی باعث شد این اتفاق رخ دهد.

ویلموتس در پایان درباره ادامه حضور در تیم ملی بلژیک گفت: باید یک زمانی را استراحت کنم و بعد از آن با فدراسیون درباره همکاری صحبت کنیم. همکاران من در این جام خیلی خوب بودند و باید شرایط را بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی بهتر است رخ دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir