سرمربی ایتالیا: باخت به قهرمان جهان در ضربات پنالتی خجالت ندارد
سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید شکست برابر قهرمان جهان در ضربات پنالتی نباید باعث خجالت بازیکنان تیمش شود.

در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ دو تیم آلمان و ایتالیا در جنوب غرب فرانسه و در شهر بوردو با قضاوت 'ویکتور کاسای' از مجارستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی در ضربات پنالتی آلمان توانست با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و به دیدار نیمه نهایی راه یابد.

آنتونیو کونته(Antonio Conte) سرمربی ایتالیا بعد از حذف از یورو و شکست برابر آلمان گفت: شکست برابر قهرمان جهان آن هم در ضربات پنالتی اصلا خجالت ندارد. بازیکنانم برابر یک تیم قدرتمند هر چه در توان داشتند از خود نشان دادند. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. می توانستیم تیم صعود کننده به مرحله بعد باشیم. هیچ حسرتی از بازی نداریم. در طول بازی عملکرد خیلی خوبی نشان دادیم و حتی می توانستیم در پایان بازی برنده باشیم. تنها حسرت من به ضربات پنالتی است که نتوانستیم خوب عمل کنیم.

او در پایان درباره عملکرد خود در تیم ملی ایتالیا در آخرین حضور روی نیمکت این تیم گفت: من عادت ندارم درباره خودم قضاوت کنم و این کار را به کارشناسان واگذار می‌کنم. با این حال فکر کنم ایتالیا را به تیمی ترسناک برای بقیه تبدیل کردیم و عملکرد خوبی داشتیم و تجربه خوبی کسب کردیم. این خداحافظی از تیم ملی ایتالیا نیست. ایتالیا باید به راهش ادامه دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir