سرمربی پرتغال: این لحظات را نمی‌توانم فراموش کنم
سرمربی پرتغال از قهرمانی در یورو 2016 ابراز خوشحالی کرد و عنوان کرد این لحظات فراموش نشدنی هستند.

در فینال یورو ۲۰۱۶ تیم های ملی فرانسه و پرتغال در انبوه پروانه های ورزشگاه استادو فرانس با قضاوت 'کلاتنبرگ' انگلیسی به مصاف هم رفتند که یاران رونالدو(Cristiano Ronaldo) با یک گل به برتری و قهرمانی رسیدند.

فرناندو سانتوس(Fernando Santos) بعد از قهرمانی تیمش در یورو گفت: این لحضات فراموش نشدنی هستند. دوست دارم امشبم تمام نشود و در کنار بازیکنان از این اتفاق لذت ببریم. در نیمه دوم وقتی ادر(Éder) روی نیمکت بود و به او گفتم که باید به زمین برود، او به من گفت قطعا گلزنی خواهم کرد. خیلی برای او خوشحالم. برای تیم خوشحالم که توانست به این موفقیت بزرگ برسد. برای تمام مردم پرتغال که در طول جام حامی ما بودند. از همه آنها تشکر می‌کنم.

سانتوس ادامه داد: از دست دادن رونالدو در دقایق ابتدایی برنامه ما را به هم ریخت. او بازیکنی است که می تواند خیلی زود مشکل تیم را حل کند و گلزنی کند. رونالدو بازیکن فوق العاده ای است که هر تیمی دوست دارد او را در ترکیب خود داشته باشد. بعد از مصدومیت رونالدو به ناچار تغییر تاکتیک دادیم که در این امر موفق بودیم. رونالدو بعد از مصدومیت نیز در کنار ما روی نیمکت حضور داشت و نشان داد کاپیتان فوق العاده ای است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir