پیروزی فوتبال هفت نفره ایران برابر آمریکا در پارالمپیک 2016
تیم فوتبال هفت نفره ایران دومین بازی خود در چارچوب پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 را با پیروزی پشت سر گذاشت.

ایران در این دیدار که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه دئودورو برگزار شد با ترکیب مسلم خزایی، هاشم رستگاری، لطف الله جنگجو، صادق حسنی، جاسم بخشی، محمد خراط و مسلم اکبری به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر از سد حریف خود گذشت. شاگردان امین الله مانی خیلی زود و در دقیقه چهارم توسط جاسم بخشی به گل رسیدند.

پس از آن باز هم تیم ایران بود که بر توپ و میدان احاطه داشت و موقعیت هایی را خلق کرد. در نیمه دوم آمریکایی ها بازی به مراتب بهتری ارائه کردند و حتی تیر دروازه ایران را هم به لرزه درآوردند با این حال بازیکنان ایران هم روی ضدحملات خطرناک ظاهر می شدند. در واقع باید نیمه دوم را نیمه درخشش دروازه بانان دو تیم دانست.

در دقیقه ۶۰ این دیدار حسین تیزبر از روی یک ضدحمله موفق شد برای بار دوم دروازه آمریکا را باز کند. پس از آن ایران باز هم فرصت گلزنی داشت اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه هلند با دو گل از سد آرژانتین گذشت. ایران در بازی نخست خود با نتیجه ۳ بر یک از سد آرژانتین گذشته بود و روز دوشنبه با هلند دیدار خواهد کرد. صعود ایران به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است و روز دوشنبه برای صدرنشینی گروه B با هلند دیدار می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir