پیروزی ایتالیا در لحظات آخر در انتخابی جام‌جهانی 2018
اسپانیا در مقدماتی جام‌جهانی فوتبال 2018 به راحتی آلبانی را شکست داد و ایتالیا در لحظات آخر با درخشش ایموبیله برابر مقدونیه پیروز شد.

بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه یکشنبه شب در قاره اروپا برگزار شد و در مهمترین بازی‌ها اسپانیا، آلبانی را شکست داد و ایتالیا مقابل مقدونیه به پیروزی دست یافت.

در گروه G اسپانیا میهمان آلبانی بود و توانست با دو گل این تیم را شکست دهد. شاگردان یولن لوپتگی(Julen Lopetegui) که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند نتوانستند در نیمه نخست دروازه میزبان را باز کنند اما تیم برتر میدان بودند و موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی نتواستند به گل دست پیدا کنند.

در نیمه دوم و در دقیقه 55 دیگو کاستا(Diego Costa) گل نخست لاروخا را با پاس داوید سیلوا(David Silva) به ثمر رساند. در ادامه نولیتو(Nolito) جایگزین ویتولو(Vitolo) شد و توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند. اسپانیا با کسب سه امتیاز بازی با هفت امتیاز صدرنشین شد.

در دیگر دیدار مهم این گروه ایتالیا برابر مقدونیه قرار گرفت و در لحظات پایانی میزبانش را شکست داد. 'آندره بلوتی' در دقیقه 24 برای ایتالیا گلزنی کرد اما در ادامه تیم مهمان دو گل به ثمر رساند.

چیرو ایموبیله(Ciro Immobile) در دقیقه 75 گل تساوی را به ثمر رساند. او توانست در لحظات پایانی بازی گل پیروزی را برای ایتالیا به ثمر برساند. اسپانیا و ایتالیا با هفت امتیاز و به ترتیب با تفاضل گل بهتر رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

در دیگر بازی‌ها از گروه D ایرلند سه بر یک مولداوی را شکست داد و صربستان سه بر دو اتریش را مغلوب کرد. در این گروه صربستان با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ایرلند در جایگاه نخست قرار دارد.

در گروه I نیز ایسلند با دو گل ترکیه را شکست داد. در این گروه کرواسی با هفت امتیاز در صدر قرار دارد و ایسلند با امتیاز مشابه و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جای دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir