تساوی جوانان ایران و ژاپن در قهرمانی فوتبال آسیا
تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و ژاپن در دومین دیدار از مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، در ورزشگاه ملی منامه بحرین به مصاف تیم ملی ژاپن رفت. ایران در بازی نخست خود مقابل قطر به تساوی یک بر یک رضایت داد و ژاپن توانست با سه گل یمن را شکست دهد.

این دیدار حساس و مهم که از سوی سایت AFC به عنوان مهم‌ترین بازی این مسابقات معرفی شده بود، در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت. با این تساوی ایران 2 امتیازی شد و ژاپن با چهار امتیاز به صدر جدول گروه صعود کرد. آخرین بازی تیم ملی ایران در دور گروهی روز پنج شنبه مقابل تیم ملی یمن برگزار خواهد شد.

در اوایل نیمه نخست این دیدار شوت سرکش و از راه دور رضا شکاری در آستانه ورود به دروازه ژاپن به دیرک خورد و روی زمین فرود آمد که داور رای به ادامه بازی داد اما بازیکنان ایران معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور کرده است. در حالی که توپ وارد دروازه ژاپن شده بود داور به اشتباه گل سالم ایران را قبول نکرد و دستور به ادامه بازی داد.

علی شجاعی، رضا شکاری و رضا کرملاچعب از ایران پس از خطای خطرناک با کارت زرد 'جارد گامان جیلت' داور استرالیایی این بازی مواجه شدند. در این دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لباس‌هایی به رنگ قرمز و تیم ملی ژاپن با لباس‌های سفید رنگ وارد زمین شدند. همچنین تماشاگران اندکی از بازی ایران و ژاپن استقبال کردند.

امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ایران شهاب عادلی، عارف غلامی، نیما طاهری (مجتبی نجاریان 60)، رضا شکاری، مهدی مهدی خانی، رضا کرملاچعب (رضا جعفری 68)، نیما مختاری (امیر حسین امیر طاهران 80)، علی شجاعی، امید نورافکن، شهاب عباسیان، ابوالفضل رزاق پور را در این دیدار به میدان فرستاد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir