فهرست عراق برای دیدار با ایران اعلام شد
فدراسیون فوتبال عراق فهرست بازیکنان دعوت شده برای دیدار دوستانه برابر ایران را اعلام و تاکید کرد که این دیدار 19 آبان و به میزبانی دبی برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال عراق که خود را آماده دیدار حساس برابر عربستان در انتخابی جام جهانی 2018 می‌کند در دیدار دوستانه به مصاف ایران خواهد رفت. 'کامل زغیر' سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق تاکید کرد که این دیدار 19 آبان در دبی برگزار می‌شود، این در حالی است که او پیش از این تاکید کرده بود که این دیدار 16 آبان ماه و در تهران برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال عراق نفرات دعوت شده برای این دیدار دوستانه را اعلام کرد که عبارتند از:

محمد کاصد، محمد حمید، علی عبد الحسین، جلال حسن (دروازه‌بان)، ضرغام اسماعیل، علی عدنان، حسام کاظم، مصطفی ناظم، احمد ابراهیم، علی لطیف، ولید سالم، علاء مهاوی، امجد ولید، جستن میرام، مهدی کامل، سعد عبد الامیر، امجد عطوان، محمد شوکان، سعد ناطق، جاسم محمد، بروا نوری، احمد یاسین، بشار رسن، عباس قاسم، میران خسرو، علی فائز، علاء عبد الزهرة، مهند عبد الرحیم، ستار یاسین و ایمن حسین.

تیم ملی فوتبال عراق شروعی ناامید کننده در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه داشت. این تیم در سه بازی نخست خود تن به شکست داد تا اینکه در دیدار برابر تایلند که در ورزشگاه دستگردی برگزار شد رنگ پیروزی را دید اما ایران نمایشی خوب داشته و از چهار بازی خود 10 امتیاز کسب کرده و با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد.

عراق خود را آماده دیدار برابر عربستان می‌کند این در حالی است که ایران باید در مالزی به مصاف سوریه برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir