نتیجه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مونته نگرو
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه موفق به شکست دادن مونته نگرو شد.

ایران 2 مونته نگرو 1

دیدار دوستانه مونته نگرو و ایران که از سعات 23 به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با گل های سردار آزمون و با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی خاتمه یافت و این در حالی بود که تیم ملی 11 دقیقه به دلیل اخراج مرتضی پور علی گنجی ده نفره بازی کرد.

 تیم ملی در این بازی با ترکیب عليرضا بيرانوند-رامين رضاييان-مرتضي پورعلي گنجی-پژمان منتظری-سعيد اقايي-سعيد عزت الهی-احسان حاج صفي-اشكان دژاگه-مهدی ترابی-كريم انصاري فرد و سردار آزمون به میدان رفت.

ایران در این بازی خیلی زود به گل رسید. سردار آزمون در دقیقه ی 11 زننده گل ایران بود.

در ادامه تیم مونته نگرو برای زدن گل تساوی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ی 32 موفق شد بازی با به تساوی بکشاند. این گل توسط استفان یووتیچ به ثمر رسید.

کی روش در دقیقه ی 11 دست به اولین تعویض می زند به این ترتیب که علی کریمی جانشین احسان حاج صفی می شود. به نظر می رسد این تعویض ناخواسته بوده و احسان به خاطر آسیب دیدگی تعویض شده است.

در دقیقه 52 این بازی داور به مرتضی پورعلی گنجی کارت زرد نشان داد. در نیمه ی نخست این بازی تیم مونته نگرو بیشتر صاحب توپ و میدان بود. میزان مالکیت تیم حریف در نیمه نخست 63 درصد و ایران 37 درصد بود وایران یبشتر تلاش می کرد که بازی را اداره کند.

بار دیگر گل برتری را ایران به ثمر رساند و بار دیگر  سردار آزمون زننده ی گل تیم ملی بود. این گل در دقیقه 60 به ثمر رسید.

او سردار آزمون را بیرون کشید و احسان پهلوان را به میدان فرستاد تا تیم ملی با یک مهاجم بازی کند.

تعویض بعدی ایران هم دفاعی بود. عزت الله پورقاز جای سعید عزت الهی را در جلوی خط دفاعی گرفته است. این تعویض در دقیقه 73 انجام شد.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود ایران خاتمه یافت تا تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان یک پیروزی اروپایی را تجربه کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی