این دانشجویان در حین بازی شعارهایی همچون "پرسپولیس زلزله، آل‌سعود قاتله "، "پرسپولیس زلزله، آْل‌سعود خائنه "، "بحرین بحرین " سر می‌دادند.
 
 
فارس :نیروی انتظامی تعدادی از دانشجویان و جوانان شعاردهنده علیه آل‌سعود در ورزشگاه آزادی تهران را دستگیر کرد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و جوانان کشورمان با هدف اعلام انزجار از جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود و دیکتاتوران حاکم بر کشورهای عربی و حمایت از قیام مردمی کشورهای عربی و اسلامی با حضور در ورزشگاه آزادی در روز بازی تیم‌های پرسپولیس و الاتحاد عربستان که امروز (سه‌شنبه) 13 اردیبهشت‌ماه در حال برگزاری است، از موج بیداری اسلامی حمایت کرده و همدردی خود با مردم ستمدیده کشورهای بحرین، یمن، لیبی و دیگر کشورهای منطقه را اعلام کردند.

دانشجویان و جوانان قبل از این دیدار که از ساعت 17:30 آغاز شد، در مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورهای عربی و اسلامی و به تن کردن لباس تیم ملی این کشورها جهانیان را متوجه جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود کردند.

یکی از دانشجویان حاضر در این حرکت به خبرنگار فارس خبر داد که نیروی انتظامی از ورود پرچم بحرین به داخل ورزشگاه ممانعت به عمل آورد ولی با این‌وجود دانشجویان بر اعتراض شدید به آل‌سعود در این بازی تأکید دارند.

دانشجویان قبل از آغاز بازی پشت درب شرقی استادیوم آزادی تجمع کرده و شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسرائیل "، "مرگ بر آل‌خلیفه "، "مرگ بر آل‌سعود "، "الموت لآل‌سعود " و ... سر دادند.

براساس این گزارش، با شروع دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاتحاد عربستان دانشجویان در حالی که نیروی انتظامی از ورود آن‌ها با پرچم بحرین به استادیوم ممانعت کرد، پرچم‌های خود را تحویل داده و وارد استادیوم شدند.

این دانشجویان در حین بازی شعارهایی همچون "پرسپولیس زلزله، آل‌سعود قاتله "، "پرسپولیس زلزله، آْل‌سعود خائنه "، "بحرین بحرین " سر می‌دادند.

نیروی انتظامی تعدادی از دانشجویان و جوانان حاضر در استادیوم را که شعار سر می‌دادند بازداشت کرد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com