اولیویرا سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان در نشست خبری پس از بازی گفت: «در ابتدا باید از همه خبرنگاران عذرخواهی کنم که دیشب نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم. این نیامدن من به دلیل تاخیر هواپیما بود که دیر وارد تهران شد.
 
 
خبرآنلاین: این نیامدن من به دلیل تاخیر هواپیما بود که دیر وارد تهران شد. ما همه چیز را درباره پرسپولیس می‌دانستیم و خودمان را برای یک بازی سخت آماده کرده بودیم و بازی‌ای که از پرسپولیس دیدیم اصلا ما را شگفت‌زده نکرد، چرا که آنها بازیکنان سرعتی در خط حمله دارند و در ضد حملات نیز خطرناک ظاهر می‌شوند.»

وی ادامه داد: «اما در بازی‌هایی با این سطح وقتی که در 20 دقیقه ابتدایی بازی دو گل می‌خورید، کار برای شما سخت می‌شود. ما پس از این دو گل کمی دیر خودمان را پیدا کردیم. می‌دانستیم که پرسپولیس پیش از این بازی تنها دو امتیاز دارد و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. پیش از این هم گفته بودم که گروه ما گروه بسیار سختی است و بنیادکار و پرسپولیس و الوحده هر سه تیم‌های قدرتمندی هستند. می‌توانستیم در این بازی بهتر هم ظاهر شویم اما در نهایت این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم.»

خبرنگاری از سرمربی الاتحاد پرسید آیا قبول دارید بازیکنان شما با توجه به اینکه پیش از این بازی 8 امتیاز داشتند، کمی مقابل پرسپولیس مغرورانه بازی کردند؟ گفت: «وقتی که تیم بزرگ و باسابقه‌ای مثل الاتحاد که پیشینه‌ای خوب در رده باشگاهی دارد به تهران می‌آید، مطمئنا برای برد وارد میدان می‌شود و نمی‌آید که ببازد. ما آمده بودیم که از حیثیت الاتحاد دفاع کنیم هرچند که قبول دارم باید برای این بازی در وضعیت بهتری قرار می‌داشتیم.»

اولیویرا همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تیم عربستانی بسیار دیر به تهران آمد و حتی مسئولان این تیم هم پیش از این بازی حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بودند، گفت: «من یک مربی هستم و مسئول این گونه مسائل نیستم. تنها چیزی که می‌دانم این است که ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که دو ساعت پیش از آغاز نشست خبری به تهران برسیم تا هم بتوانیم در نشست خبری شرکت کنیم و هم تمرین‌مان را انجام دهیم اما به دلیل یک سری مسائل، این کار برای ما میسر نشد.»

سرمربی الاتحاد با اشاره به اینکه قبلا هم دو بار به ایران آمده بود، گفت: «من زمانی که بنفیکا بازی می‌کردم برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های پاس و پرسپولیس به تهران آمده بودم و دو سال پیش هم به عنوان مربی الشارجه به ایران آمدم. شما هم کشور خوبی دارید، هم شهر زیبایی و هم تماشاگران فوتبال‌دوست. من حتی این مساله را به کروش هم گفته بودم و او هم در این مورد با من هم‌عقیده بود.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir