سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امروز مقابل نماينده عربستان برای حيثيت‌مان بازی كرديم، هر چند از ليگ قهرمانان آسيا حذف شديم.
 
فارس: علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل الاتحاد اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه اول حق ما برد بود. بچه های ما بازی خوبی انجام دادند و وظایف خود را در زمین پیاده كردند.
وی افزود: به غیر از یك ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری روی دروازه ما ایجاد نشد. در 5 دقیقه پایانی روی آن اشتباه خودمان به خودمان گل زدیم ولی در این بازی حیثیتی سربلند از زمین بیرون آمدیم.
دایی ادامه داد: این تلخ ترین پیروزی در زمان بازیگری و مربیگری من بود و از تمامی بازیكنانم تشكر می كنم كه توانستیم تیم بزرگی مثل الاتحاد را شكست دهیم. بر خلاف آنچه كه شما خبرنگاران می نوشتید الاتحاد با تمام قوا به تهران آمد ولی ما با این شكست حسرت روزهای گذشته را می خوریم و امیدواریم در ادامه راهمان در لیگ برتر و جام حذفی موفق شویم.

سرمربی این تیم تاكید كرد: در مسابقات ما مقابل الوحده و بنیادكار خوب نتیجه نگرفتیم كه حاصلش همین می شود.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا این شكست برای شما تلخ نبود، گفت: این همان طور كه گفتم این تلخ ترین حذفم بود. قدر موقعیت هایمان را ندانستیم اما زیبایی فوتبال به همین است و این درسی برای من و بازیكنانم خواهد شد كه در آینده دقت كنیم.
خبرنگاری پرسید در خصوص جو به وجود امده در سكوها صحبت كنید كه دایی گفت: متاسفانه تا به حال چنین چیزهایی ندیده بودم. من آدم سیاسی نیستم و فقط مربی فوتبال هستم. به مسائل بیرون زمین كاری ندارم و كارم را در زمین اجرا می كنم. دوست ندارم وارد مسائل سیاسی شوم اما فقط همین یك جمله را می گویم كه عاشق ایرانم و ایرانی می مانم.

در ادامه خبرنگار مذكور گفت از محرومیت پرسپولیس نمی ترسید، دایی هم با لحن خاص خود پاسخ داد: شما از خودتان ما را به دادگاه می برید، محروم می كنید و من از شما سوال می كنم اگر پرسپولیس محروم شود چه نفعی برای شما دارد؟! متاسفانه همیشه نگاه منفی دارید. مگر من مدیر باشگاه هستم. راجع به فوتبال حرف نمی زنید و به حاشیه ها توجه می كنید.
در ادامه نشست خبرنگاری پرسید با پیروزی بنیادكار و برد پرسپولیس ممكن است، شانس صعود داشته باشید كه دایی با تعجب گفت: اصلا اینگونه نیست و به بازی رودر رو نگاه می كنند. ما عملا حذف شدیم و برای حیثیتمان بازی می كنیم.

دایی در پاسخ به این سوال كه آیا به خاطر شرایط سكوها ممكن است، اتفاقاتی در دیدار الوحده و بنیادكار افتاده باشد و اینكه شاید این دو تیم نخواهند، یك تیم ایرانی به مرحله بعدی صعود كند، اظهار داشت: این حرف ها چیست كه می گویید. گفتیم كه همه چیز كامپیوتری شده اما نگفتیم دیگر این قدر زمان به روز است كه این اتفاقات درون مسابقه رخ دهد.

در ادامه دوباره خبرنگاری از دایی پرسید شاید آنها واقعا دوست نداشتند یك تیم ایرانی صعود كند كه سرمربی پرسپولیس گفت: من این حرف هایی كه شما می زنید را قبول ندارم. به نظرم این حرف ها ربطی به این كنفرانس ندارد.

  

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com