حبیب کاشانی سرپرست همیشگی باشگاه پرسپولیس که در کنار برخی از مسئولان ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، درباره علت استقبال بیش از حد گرم این باشگاه از مسئولان و بازیکنان عربستانی گفت: خوب کردیم!
 
آتی نیوز: پس از حضور دانشجویان بسیجی دانشگاههای تهران در ورزشگاه آزادی و سر دادن شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم بحرین در خلال بازی پرسپولیس و الاتحاد، نیروی انتظامی ضمن ضرب و شتم و دستگیری قریب 25 نفر از این افراد، آنها را به مدت 3 ساعت بازداشت کرد.

پس از احراز هویت دانشجویان و مشخص شدن این نکته که هیچ اقدام غیرقانونی توسط آنها صورت نگرفته، دانشجویان آزاد شده و به سمت بیرون ورزشگاه آزادی هدایت شدند.

در این میان، حبیب کاشانی سرپرست همیشگی باشگاه پرسپولیس که در کنار برخی از مسئولان ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، درباره علت استقبال بیش از حد گرم این باشگاه از مسئولان و بازیکنان عربستانی گفت: خوب کردیم!

پس از سوال یکی دیگر از دانشجویان مبنی بر اینکه «چرا لیدرهای این تیم با اراذل و اوباش در هو کردن اقدام دانشجویان بسیجی همراه بودند»، سه تن از لیدرهای باشگاه که همراه سرپرست این تیم بودند با ضرب و شتم دو تن از دانشجویان، پاسخ این سوال را به وی تفهیم کردند.

این در حالی بود که حداقل 7 خبرنگار از رسانه های مختلف کشور در این محل حاضر بودند و امید است با شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی، کمی از نوع رفتار این لیدرهای تحت حمایت باشگاه افشا شود.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:atynews.com