دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی، دانشگاه هنر، شهید مهاجر اصفهان و دانشگاه آزاد خمینی‌شهر استان اصفهان بیانیه‌ای را برای دفاع و دلگرم کردن مردم مظلوم بحرین که این روزها با رژیم آل خلیفه و آل سعود در حال جنگ هستند، منتشر کردند.
 
فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان گفت: چهارشنبه 14 اردیبهشت در دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان از مردم بحرین با پرچم‌های زرد و شعارهای اسلامی حمایت می‌کنیم.

مهرداد وطنی اظهار داشت: با حفظ آرامش برای مردم شجاع و غیور استان اصفهان می‌خواهم بدون هیچ شعاری و فقط با پرچم‌های بحرین و با شعارهای اسلامی به تشویق نماینده ایران بپردازیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: دانشگاه‌های اصفهان، علوم پزشکی، دانشگاه هنر، شهید مهاجر اصفهان و دانشگاه آزاد خمینی‌شهر استان اصفهان بیانیه‌ای را برای دفاع و دلگرم کردن مردم مظلوم بحرین که این روزها با رژیم آل خلیفه و آل سعود در حال جنگ هستند، منتشر کردند.

در متن این بیانیه آمده است: این روزها در جهان فریاد عدالت خواهی به وضوح شنیده می‌شود و مردم مصر، لیبی، بحرین، یمن و تونس قیام کرده‌اند تا ظلم و استبداد را ریشه کن کنند که "الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم " معنای حقیقی یابد.

در این میان، جنایتکاران در بحرین هم پیمان شده‌اند تا مسلمانان بحرینی را به خاک و خون کشند و این در حالی است که جهانیان و به ویژه غرب تنها به نظاره نشسته‌اند و هیچ حمایتی از مظلومان نمی‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما مردم ایران اسلامی که خود الگویی موفق در دنیا و منطقه خاورمیانه در راه اسلام‌خواهی و عدالت‌خواهی و مبارزه با ظالم، همواره حمایت همه جانبه و بی‌دریغ خود را از مستضعفین و مظلومان جهان اعلام کرده‌اند و با بهره‌گیری از آموخته‌های امام بزرگوار و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب برای احقاق حق مظلومان جهان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: لذا برای اعلام این آمادگی و نیز ایجاد دلگرمی برای مسلمانان بحرینی از عموم امت حزب‌الله دعوت می‌کنیم که چهارشنبه 14 اردیبهشت در دیدار تیم‌های فولادمبارکه سپاهان ایران و الهلال عربستان با پرچم‌های بحرین و با شعارهای اسلامی به تشویق نماینده ایران بنشینیم، و مسلمانان عالم را به وحدت دعوت کنیم، امید است که خاری باشد در چشم ظالمان و مزدوران عالم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com