من چه كار به صندلی ها داشتم؟ من اصلا دخالتی در جنجال نداشتم. چند دقيقه بعد از خروج من از زمين اين اتفاق ها افتاد. داور و سرمربی صبا تماشاگران را تحريك كردند نه من.
 
گل: اخراج مقابل صبا نه تنها باعث شد كرار جاسم بازی بعدی تراكتور را از دست بدهد بلكه دلیلی شد تا فراز كمالوند تصمیم جدیدی درباره بازیكن عراقی و تاثیرگذار تراكتورسازی بگیرد. كمالوند كرار را از تراكتورسازی اخراج كرد تا برگ جدیدی در روابط مربی و بازیكن تراكتور ورق بخورد. كرار در صحبت اختصاصی با سایت گل از اتفاق های بازی مقابل صبا و اخراجش از باشگاه پرده برمی دارد.
درست است از باشگاه اخراج شده ای؟
بله؛ درست است
 به چه دلیلی؟
 كمالوند گفت تو اخراجی. حالا من به باشگاه می روم و صحبتهایم را انجام می دهم. باشگاه بگوید تمرین كن ، تمرین می كنم و اگر بگوید بنشین خانه سر تمرینات آفتابی نمی شوم. دلیل اخراج تو مقابل صبا چه بود. حتما كمالوند از اخراج تو و 10 نفره شدن تراكتور ناراحت شده كه چنین تصمیمی گرفته.... بعضی بازیكنان ما زبان عربی می فهمند.داشتم با یكی از انها عربی حرف می زده كه داور كارت زرد به من نشان داد. اعتراضی نكردم اما كارت زرد دوم دیگر حق من نبود. اصلا برخوردی با بازیكن صبا نداشتم و نمی دانم چطور كارت زرد گرفتم.
چرا بعد از اخراج از زمین بیرون نمی رفتی؟
بدم می آید وقتی كارت قرمز می گیرم یكی من را بكشد و دست و پای من را بگیرد. من داشتم صحبت می كردم اما بازیكنان طوری من را می كشیدند كه انگار دارم دعوا می كنم. به همین خاطر كمی عصبانی شدم.
بعد از خروج از زمین هم عكس العمل خوبی انجام ندادی....
تماشاگران در حال تشویق من بودند كه من هم برای انها دست تكان دادم.
 ولی با حركات دست داشتی چیزی به آنها می گفتی....
 گفتم برای داور بخاطر این قضاوتش دست بزنید.
 خب همین مساله باعث شد انهاد تحریك شوند و صندلی ها را داخل زمین بیندازند....
 آخر به این می گویید تحریك؟ من چه كار به صندلی ها داشتم؟ من اصلا دخالتی در جنجال نداشتم. چند دقیقه بعد از خروج من از زمین این اتفاق ها افتاد. داور و سرمربی صبا تماشاگران را تحریك كردند نه من. نمی دانم چرا هر حاشیه ای درست می شود آن را گردن من می اندازند.
 یعنی معتقدی مربی صبا و داور باعث و بانی بوجود امدن این حواشی بودند؟
 من تا به حال مربی ندیده بودم كه داخل زمین بیاید و با داور دعواكند. سرمربی صبا آنقدر دعوا كرده بود كه پیراهنش پاره شده بود. ویسی انگار به بازار حراجی ها امده بود.خوشحالم كه كمالوند در برنامه 90 جواب ویسی را داد.
از برنامه 90 صحبت كردی. در این برنامه هم تو به عنوان یكی از دلایل ایجاد جنجال معرفی شدی...
واقعا نمی دانم چرا در این برنامه گفتند كرار سبب مشكل است. برنامه 90 برنامه حق و عدالت است كه واقعیات را به تصویر می كشد.چشم آدم ها هم میزان است و می تواند در مورد خیلی از مسائل قضاوت كند.در صحنه پنالتی داور نقطه پنالتی را نشان داد و همه دست داور را دیدند اما نمی دانم آقای عسگری چطور این صحنه را ندید.
 می دانی كه اگر درباره داوران حرف بزنی شاید به كمیته انضباطی احضار شوی؟
 تا زمانی كه داوران هم مثل بازیكنان و مربیان محروم و جریمه نشوند وضعیت قضاوت به همین منوال خواهد بود. اگر محرومیت ها و خسارت فقط مال بازیكنان باشد لیگ پیشرفت نخواهد كرد. معتقدم یك داور هم مثل بازیكن و مربی باید به كمیته انضباطی احضار شود.
خب داور هم انسان است و اشتباه می كند...
 من هم قبول دارم كه انسان جایزالخطاست اما كجای دنیا دیده اید كه داور و كمك داور ابتدا یك تصمیم بگیرند و بعد وقتی با اعتراض بازیكنان حریف روبرو می شوند تصمیم خود را برگردانند؟ متاسفانه در نهایت هم همه چیز گردن من افتادو به تشكر من از تشویق تماشاگران می گویند تحریك.
 برای فصل بعد تصمیمی گرفته ای؟
 هنوز كه فصل تمام نشده تا من در مورد آینده ام تصمیم بگیرم.
درست است كه گفته ای در ایران فقط برای تراكتورسازی بازی می كنی؟
ببینید حق هر بازیكنی است كه در هر تیمی كه دوست دارد بازی كند. اگر من عشقی به تراكتور دارم فقط بخاطر تماشاگرانش است. اگر هم بمانم مطمئن باشید فقط بخاطر آنها مانده ام.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com