قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در صورت عدم تكرار بازی با صبای قم از لیگ كناره گیری می‌كنیم.


برنا: جمشید خطیبی قائم مقام باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: اگر بازی ما برابر صبای قم تکرار نشود از ادامه رقابت های لیگ برتر کناره گیری می کنیم. در نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال، از مسوولان سازمان لیگ درخواست کرده ایم که دیدار با صبای قم را تکرار کنند و چنانچه این مساله عملی نشود از ادامه مسابقات لیگ انصراف می دهیم.

وی اضافه کرد: پخش تصاویر تلویزیونی مسابقه دو تیم تراکتورسازی و صبای قم در برنامه های مختلف ورزشی ثابت کرد که حق تراکتورسازی در این بازی ضایع شده و این تیم به داوری باخته است.

خطیبی اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات مسلم داوری موجب باخت تیم تراکتورسازی در این بازی حساس شد و ناراحتی تعدادی از تماشاگران وارد خساراتی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را همراه داشت.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی گفت: همین تماشاگران در بازی با سپاهان که سه بر یک به سود تیم اصفهانی خاتمه یافت بدون هیچ حاشیه و تنشی، ورزشگاه را ترک کردند اما چطور می شود در بازی با صبا دست به چنین کارهایی می زنند.

وی با بیان اینکه تمام خسارات وارده به استادیوم بر اثر ناپختگی و اشتباهات مسلم داوری حاصل شده، تصریح کرد: این خسارات را باید داوران و حامیان آنها پرداخت کنند.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و صبای قم که با حواشی بسیاری همراه بود با نتیجه دو بر یک به سود تیم صبا به پایان رسید تا امیدهای تراکتورسازی برای گرفتن سهمیه آسیایی کم رنگ تر شود.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com