رییس سازمان لیگ فوتبال کشور گفت: «اگر تراکتورسازی تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرده، اختیار با خودش است و می‌تواند این کار را انجام دهد.»
  

ایسنا: عزیزالله محمدی درباره تهدید به کناره‌گیری تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از مسابقات لیگ برتر در صورتی که دیدار این تیم برابر صبا تکرار نشود، گفت: «تمام گزارش‌های مربوط به این مسابقه دراختیار کمیته انضباطی فدراسیون قرار گرفته و آنها به زودی رای لازم در این‌باره را صادر می‌کنند. حکم کمیته لازم‌الاجرا خواهد بود و ما هم از آن بی‌خبریم. اگر آنها در اعتراض به این رویه، حکم کمیته انضباطی یا هر مساله دیگری تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرده‌اند، اختیار با خودشان است و می‌توانند این کار را انجام دهند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌های لیگ برتری در آستانه حضور بازرسان AFC استانداردهای لازم را در مجموعه‌شان فراهم کرده‌اند، گفت: «نمایندگان ما طی این هفته هم از چند باشگاه لیگ برتری دیدن کردند و کارها در حال انجام است. چند باشگاه دیگر را هم در هفته آینده رصد خواهیم کرد. به هر حال هر عامل امتیاز خودش را دارد. به طور مثال حصور امکانات مدنظر AFC در ورزشگاه‌ها هر کدام امتیازی دارد که جمع آنها امتیاز مربوط به بخش استادیوم را تشکیل می‌دهد. مسایل مربوط به خصوصی بودن باشگاه‌ها، مسایل مالی، تجاری و... هم از دیگر عوامل هستند که جمع امتیاز همه آنها، امتیاز مربوط به آن باشگاه را نشان خواهد داد. جمع همه آنها و برخی موارد دیگر امتیاز مربوط لیگ ایران را تشکیل خواهد داد؛ آن وقت است که در قیاس با سایر کشورها باید امید داشته باشیم تا چهار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را حفظ کنیم.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir