پیشکسوت فوتبال کشورمان با ابراز ناراحتی از وضعیت ناصرحجازی گفت: او از اسطوره های فوتبال کشور ماست و کسی است که هیچ وقت نقاب بر چهره نداشته و من همیشه علاقه زیادی به او داشتم.
 
دی نا: رضا رجبی درباره شرایط فعلی ناصرحجازی گفت: من به ناصرخان از مدتها قبل علاقه داشتم. یادم می آید خیلی سال پیش یک روز در روزنامه کیهان ورزشی میهمان بودم و فرمی را جلوی من گذاشتند که باید پر می کردم. در آن برگه چیزهای مورد علاقه ام را سوال کردند که در پاسخ به یکی از پرسش ها اسم ناصر حجازی را نوشتم. بعد از مدتی دوباره من را دعوت کردند و همان فرمی که در گذشته پر کرده بودم را روبه رویم قرار دادند و دیدم اسم ناصرحجازی را روبه روی یکی از سوالات نوشته بودم.

وی ادامه داد: علاقه من به ناصر خان از مدتها قبل بود و این دوست داشتن به این دلیل بود که او نقاب برچهره نداشت و خودش بود. الان هم باید برایش دعا کنیم. جامعه ورزش و فوتبال ما نیازمند وجود و حضور اوست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره تساوی استقلال مقابل السد اظهارداشت: متأسفانه بازیکنان استقلال در نیمه دوم به لاک دفاعی فرو رفتند. آنها باید به جای فضاگیری، یارگیری می کردند تا تیم گلی دریافت نکند. اگر هم تیمی دفاعی بازی می کند باید نفر به نفر این کار را انجام دهند. به اعتقاد من باید خط دفاع یک قدم جلو می کشید تا تیم نتیجه دلخواه را می گرفت. اگر بازیکنان ناخواسته به دفاع روی می آورند وظیفه مربی است که از آنها بخواهد تهاجمی بازی کنند و به لاک دفاعی نروند.

رجبی خاطرنشان کرد: متأسفانه فکر می کنند اگر انتقادی می کنم بد استقلال را می خواهم. من دوست دارم استقلال نتیجه بگیرد برای همین سعی می کنیم نکات فنی را کارشناسی و مطرح کنم تا استقلال از این نقاط ضربه نخورد. یکی از دلایلی که شاید پرویز مظلومی نتیجه نمی گیرد چوب رفاقت بازی اش را می خورد. بهتاش فریبا و محمود فکری در دوران خودشان از بازیکنان خوب استقلال بودند اما باید دید آنها می توانند دستیاران خوبی برای مظلومی باشند یا نه؟
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:dayna.ir