نماینده وزن پنجم تیم ملی تکواندو ایران درمرحله نیمه نهایی تکواندو قهرمانی جهان در کره جنوبی تکواندوکاری از مالی را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد.
 
مهر:علیرضا نصرآزادانی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تکواندو قهرمانی در وزن پنجم به دیدار "محمد کولی بالی" از کشور مالی رفت. این تکواندوکار جوان طی یک مبارزه سخت و دشوار با نتیجه 10 بر یک مقابل حریف قدرتمند خود به برتری دست یافت و به دیدار پایانی وزن پنجم راه پیدا کرد.

نصرآزادانی پس از استراحت در دور اول با برتری مقابل "ایگان میتنر" از رومانی،" کریموف" از تاجیکستان، "پیلواکیس" از قبرس و "مارک لوپز" از آمریکا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده بود. وی برای کسب مدال طلا با برنده مبارزه تکواندوکاران ترکیه و تایلند روبه‌رو خواهد شد.

تکواندو قهرمانی جهان ؛ باقری ، برنزی شد

میثم باقری تکواندوکار وزن اول تیم ملی ایران ، با باخت مقابل نماینده کره به مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در وزن اول ( 54 کیلوگرم ) باقری در نیمه نهایی ابتدا مقابل وونگ ژی پارک از کره جنوبی مغلوب شد و به مدال برنز بسنده کرد. باقری پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه در راند طلایی یک بر صفر مغلوب شد.

باقری برای رسید به این مرحله دیروزپس از استراحت در دور نخست موفق شده بود نمایندگان اردن (2- 1) ، ارمنستان (3- صفر) و آلمان (10-5 ) را از پیش رو بردارد. در این وزن 60 تکواندوکار شرکت دارند .

نماینده روسیه هم به همراه باقری با شکست برابر تکواندوکار تایلندی به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب دیدار فینال میان تکواندوکاران کره و تایلند برگزار می شود.

با کسب این مدال ، تعداد مدال های ایران به عدد 3 رسید. در روزهای گذشته فرزاد عبداللهی ( مدال طلا ) و ‌محمد باقری معتمد ( مدال نقره ) 2 مدال دیگر برای تیم کشورمان کسب کردند.
نماینده وزن پنجم تیم ملی تکواندو ایران درمرحله نیمه نهایی تکواندو قهرمانی جهان در کره جنوبی تکواندوکاری از مالی را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. 
   
  
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com