ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید با صداقت تمام نظرش را در این رابطه مطرح کرد:« از مادزدی شده است.ما به شدت ناراحتیم. داوران ما را تیر باران کردند. در اینجا و آنجا از ما دزدی کردند و ما را از لیگ قهرمانان اروپا بیرون انداختند.»
 
گل: عکسهای منتشره هیچ شک و شبهه ای را در میان نمی گذارد.رئالی ها به خاطر اتفاقاتی که در نوکمپ رخ داده ناراحت و اوقات تلخ هستند و در ورود به فرودگاه «ال پرات» (فرودگاه شهر بارسلونا برای بازگشت به مادرید)، هم مورینیو و هم  کریستیانو رونالدو با ژستهایی که گرفته بودند ،خشمشان را نشان دادند و احساستشان را بروز دادند

ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید با صداقت تمام نظرش را در این رابطه مطرح کرد:«  از مادزدی شده است.ما به شدت ناراحتیم. داوران ما را تیر باران کردند. در اینجا و آنجا از ما دزدی کردند و ما را از لیگ قهرمانان اروپا بیرون انداختند.»

مربی پرتغالی رئال که بازی دور برگشت را از هتل محل اقامت تیمش دنبال می کرد نارضایتی اش را با قیافه اش ابراز کرد. تنها تصویری که در تمام طول این 24 ساعت از مورینیو منتشر شده، در برنامه پونتو پلوتامنتشر شده که این تصویر گویای آن است که انگار زمان زیادی طول می کشد تا رئالی ها این خاطرات را به دست فراموشی بسپارند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com