معاون رئيس جمهوری و رئيس سازمان تربيت بدنی با بيان اين مطلب كه كمپ استقلال به نام حجازی نامگذاری خواهد شد، گفت:‌ به دنبال دو ورزشگاه مجزا برای پرسپوليس و استقلال هستيم تا شرايط برای خصوصی شدن اين دو باشگاه فراهم شود.
 

جام جم: علی سعیدلو كه برای عیادت از ناصر حجازی به بیمارستان كسری رفته بود روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان كرد: كمپ باشگاه استقلال تهران به زودی به نام ناصر حجازی اسطوره این باشگاه نامگذاری خواهد شد.

وی خطاب به علی فتح اله زاده سرپرست باشگاه استقلال كه در بیمارستان حضور داشت، گفت: كار تكمیل شدن این كمپ باید هرچه سریعتر انجام شده و در مراسمی رسمی با حضور ناصر حجازی افتتاح شود.

معاون رئیس جمهور اضافه كرد: حجازی از اسطوره های باشگاه استقلال و فوتبال ایران محسوب می شود و سازمان ورزش برای وی ارزش زیادی قایل است.

وی در خصوص احتمال حضور حجازی در هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این پیشنهاد را ارایه كردیم اما حجازی نپذیرفت و قرار شد در كنار باشگاه حضور داشته تا از تجربیات گرانبهای این پیشكسوت استفاده شود.

سعیدلو با اشاره به اینكه از حجازی در مورد باشگاه استقلال تهران مشورت های مختلفی گرفته است، افزود: در دیداری كه چند ماه پیش با حجازی داشتم وی از سازمان خواست تا فرصت كافی را در اختیار مسوولان باشگاه اسقلال قرار بدهند كه ما نیز این مساله را در دستور كار قرار دادیم و خوشبختانه در حال حاضر این تیم پرطرفدار در شرایط خوبی قرار دارد.

رئیس سازمان تربیت بدنی  در مورد بحث خصوص سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران گفت: این موضوع باید هرچه سریعتر انجام شود و در اولین گام به دنبال اختصاص دو ورزشگاه مجزا به آنها هستیم تا روند خصوصی سازی بهتر از قبل دنبال شود.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamejamonline.ir