آقای گل لیگ برتر گفت: تمایلی برای رفتن به پرسپولیس و استقلال ندارم.
 

خبرآنلاین: لوسیانو ادینیو می گوید: « تیم ما خوشبختانه در شرایط خوبی است. ما از آن نوسانات سربلند بیرون آمدیم و توانستیم دوباره به روزهای اوج برگردیم هرچند دیر شد.مصدومیت بازیکنان، محرومیت ها و برخی مشکلات دست به دست هم داد تا نتوانیم آن روند خوب نیم فصل اول را ادامه دهیم. اگر به همان منوال پیش می رفتیم و با بدشانسی روبرو نمی شدیم، قطعا سهمیه آسیا را می گرفتیم.»

مهاجم گلزن مس کرمان این را می گوید و ادامه می دهد:« نزدیک شدن به آخر فصل هم شرایط سختی را برای تیم ها رقم می زند. همه باید نتایج تلاش یک ساله خود را بگیرند و کمتر ریسک می کنند به خاطر این است که تیم ها محتاط بازی می کنند و امتیاز گرفتن خیلی سخت است.»

ادینیو در پاسخ به این سئوال که آیا تمایلی برای رفتن به استقلال و پرسپولیس دارد؟ گفت: «من بازیکن مس هستم. هنوز دو بازی از لیگ باقی است. تمام تلاشم این است بتوانم برای تیم خود موثر باشم. به نظرم باید این 2 بازی را ببریم تا بتوانیم جایگاه مناسب تری را برای تیم دست و پا کنیم.پرسپولیس و استقلال تیم های بزرگی هستند و طرفداران زیادی دارند. با همه احترامی که برای این 2 تیم پرطرفدار قائل هستم اما تمایلی برای رفتن به این 2 تیم ندارم چون در کرمان راحتم. برای تمدید قرارداد هم باید با مسئولین صحبت کنم.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir