مهمترین اتفاق ورزش ایران طی روزهای اخیر شاید ملاقات و گفت‌وگوی غیر منتظره امروز حجازی و قلعه نویی باشد.
 
 
 
برنا: قرار ملاقات اواسط هفته گذاشته شد؛ امیر می خواست زودتر به تهران بیاید و به بیمارستان کسری برود اما بازی روز چهارشنبه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مانعی بود برای تحقق این خواسته او.

حجازی از این ملاقات غیرمنتظره خبری نداشت اما امامیان و اسدی دو تن از دوستان صمیمی وی که در تمام روزهای زندگی ناصرخان – به ویژه این روزها – یارو یاور او بوده اند، می دانستند که "امیر" قصد ملاقات با حجازی را دارد.
اصغر حاجیلو هم در جریان بود، اما هر سه نفر تصمیم گرفته بودند این موضوع رسانه ای نشود تا حجازی و قلعه نویی با کمترین هیاهو یکدیگر را ببینند.
                                                                                                       
امیر چندین بار قصد داشت به دیدار حجازی برود و ضمن ملاقات با او، بگوید که با وجود جدال های رسانه‌ای سالهای اخیر میان آنها، برایش آرزوی سلامتی دارد.

در روزهای ابتدایی بیماری حجازی، یکبار امیر عزم خود را جزم کرد تا به منزل حجازی برود؛ آن روز حتی دسته گل زیبایی برای ناصرخان سفارش داد اما یک سری اتفاقات عجیب و یک پیغام عجیب تر مانع دیدار آنها شد.

ماهها از آن اتفاق گذشت و قلعه نویی درباره حوادث آن روز حرفی نزد و حتی در محافل خصوصی نگفت که چه کسی پیغام داده بود به منزل حجازی نرود.
                                                   
                                                             ***

در آخرین روزهای سال 89، پرونده آشتی کنان حجازی و قلعه نویی بار دیگر به جریان افتاد و دوستان مشترک این دو نفر تلاش کردند تا بانی جالب ترین ملاقات سال شوند که این بار هم فاصله ها برداشته نشد تا خیلی ها بر این نظر باشند که دیگر آنان با هم آشتی نخواهند کرد.
در ادامه، مصاحبه حجازی با سایت اختصاصی اش و حرفهای تازه وی درباره قلعه نویی نیز مزید بر علت شد تا دیگر همه بی خیال آشتی کنان این دو نفر شوند.

                                                               ***
اواسط هفته جاری وقتی خبر وخیم شدن حال حجازی در ایران پخش شد، خیلی ها نگران او شدند که امیر قلعه نویی نیز در زمره آن خیلی ها قرار داشت.
سرمربی سپاهان تصمیم گرفت به تهران بیاید و یک راست به بیمارستان کسری – جایی که حجازی در آن بستری بود – برود اما بازی حساس چهارشنبه سپاهان – الهلال موجب شد تا این ملاقات به امروز پنج شنبه موکول شود.

آنها دقایقی پیش در حضور دوستان مشترک خود با یکدیگر دیدار کردند تا سوژه پر سروصدای این سالها دیگر برای رسانه ها بیات شود.

سالن انتظار بیمارستان شلوغ بود؛ در حد انفجار! تعدادزیادی از طرفداران ناصر حجازی که این روزها نگران حال او هستند در سالن، انتظار ترخیص وی را می کشیدند؛ این در حالی بود که حجازی به دستور پزشکان فعلا باید در بخش عمومی بستری باشد.

باهماهنگی رییس بیمارستان، قلعه نویی که از فرودگاه سریعا خودش را به محل قرار رسانده بود از طریق یک آسانسور ویژه به طبقه پنجم رفت؛ جایی که حجازی بستری بود.

خانم شفیعی همسر ناصرخان به اتفاق آتیلا داخل اتاق بالای سر او بودند؛ حضور قلعه‌نویی آنها و حتی پرستاران بیمارستان را  متعجب کرد زیرا هیچکس انتظار این میهمان ناخوانده را نداشت.

حجازی با صدای  امیر سرش را چرخاند و لبخندی زد و برق شوق در نگاه هردو نفر نمایان شد.

ناصرخان خیلی زود با دستیار اسبق خود گرم گرفت و گفت: چطوری شما؟ تیمت دیروز چیکار کرد؟

قلعه‌نویی در حالیکه دست حجازی را گرفته بود پاسخ داد: مساوی شد ولی صعود کردیم، این ابراهیم توره آخرش ما را دق می دهد ناصرخان.

حجازی خندید و گفت: آره، بعضی وقتها توپهای خوبی را هدر می دهد.

قلعه‌نویی سپس جویای حال حجازی شد و گفت: شما همیشه استاد من هستی؛ ان شالله بزودی از روی این تخت بلند می شوی و به فوتبال برمی‌گردی.راستش چند ماه قبل می خواستم خدمت برسم اما پیغام دادند که نیا!

سرمربی سپاهان دقایقی نیز با آتیلا درباره تیمش(گسترش فولاد تبریز) حرف زد و از او پرسید که با لوکا بوناچیچ چگونه کنار می آید؟

آتیلا هم پاسخ داد: بعضی وقتها خیلی عصبانی می‌شود؛ اما با هم کنار می آییم.

ازدحام داخل اتاق دلیلی شد تا قلعه‌ نویی به حجازی بگوید: ناصرخان برای شما این شلوغی خوب نیست؛ اجازه مرخصی بدهید؛ ان‌شاالله بعد از بازگشت از دوبی می آیم منزل دیدنتان.

سپس دوستان مشترک حجازی و قلعه‌نویی در کنار آنها عکس یادگاری گرفتند.

امیر در آخرین لحظه بار دیگر  به کنار تخت حجازی رفت و صورت او را بوسید و گفت: ان‌شاالله همیشه سایه تان بالای سر ما باشد و حجازی نیز که قطره های اشک گونه هایش را تر کرده بود با تکان دادن سر تشکر کرد.

آنها در یک فضای گرم و خاص و در حضور رفقای صمیمی خود، کدورت ها را کنار گذاشتند تا نشان دهند فوتبال همیشه عامل فاصله افتادن میان آدم‌ها نیست و ...
 
 
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com