کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در رقابتهای جهانی کره‌جنوبی پس از کسب مدال طلا گفت: بیش از هر چیزی از این خوشحالم که با طلای من، ایران قهرمان جهان شد.
 

ایسنا: یوسف کرمی با اشاره به سطح بالای رقابتهای جهانی گفت:« در رقابتهای سنگین و فشرده‌ای حاضر شدیم که همه تیمها با انگیزه بالایی در آن شرکت کرده بودند. مهمتر از هر چیز هدف کره‌جنوبی بود که دوست نداشت پس از چهل سال در خانه خودش قهرمانی جهان را از دست بدهد. تمامی این شرایط حساسیت بازی را بیشتر کرده بود و خوشبختانه خوشحالم که توانستم در خانه حریف به مدال طلا برسم.البته خوشحالی من بیشتر از این است که مدال طلای من توانست ایران را قهرمان جهان کند.»

کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران با بیان این مطلب که برای نخستین بار است ایران قهرمان جهان می شود،ادامه داد:« حساسیت بازیها فوق العاده بالا بود، به دلیل اینکه کشورها رقابتهای کسب سهمیه المپیک پیش رو دارند، با تمام قدرت وارد رقابتهای جهانی شده بودند. همه اعضای کاروان ایران تلاش کردند و با همت تک تک ایرانی‌ها توانستیم مزد زحماتمان را بگیریم. خیلی خوشحال هستم که قهرمان جهان شدیم و من نیز در جایگاه اول قرار گرفتم تا پرچم ایران را دوباره سرافراز کنم.»

کرمی ادامه داد: «رقابتهای کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم و پس از بازگشت به کره جنوبی با توکل به خدا استراحت کوتاهی خواهیم کرد و اردوهای خود را برای حضوری قدرتمند در کشور آذربایجان آغاز خواهیم کرد.این مدال طلا و قهرمانی جهان را به همه هموطنان عزیزم تبریک می گویم.»

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir