تیم ملی ماداگاسکار به ایران می آید تا تیم ملی اولین مسابقه کروش روی نیمکت تیم با پیروزی پر گل همراه شود.
 

خبرآنلاین: پس از گفت و گوی خبرآنلاین با علی کفاشیان درباره دلایل لغو بازی تیم ملی با ونزوئلا به بهانه فشردگی لیگ که در آن خبرآنلاین آورده بود به احتمال فراوان ، این هموطنان هوگو چاوز بودند که بازی را به خاطر مسابقه شان با اسپانیا لغو کرده اند، یکی از مسئولان آژانس بین المللی فرانسوی که این دو بازی را برای تیم ملی هماهنگ کرذه و پیش از این هم بازی با تیم های ملی برزیل و روسیه را برای تیم ملی برگزار کرده است ، در تماسی با همکاران ما ، توضیحاتی را درباره این دو مسابقه داد  که بی کم و کاست ، منتشرشان می کنیم:« نخست اینکه نوشته بودید ، ونزوئلایی ها بازی را لغو کردند اما اصلا این مسابقه فیکس نشده بود قراردادش را امضا نکرده بودیم. این ایران بود که بازی را نخواست چون لیگ به ما این اجازه را نمی داد. آنها روز اول جون در آمریکا با اسپانیا بازی می کند و قرار ما برای بازی روز 6 جون بوده و آنها می توانستند در این مدت به ایران بیایند و یک روز قبل از بازی را هم در تهران استراحت کنند اما پیش از امضای قرارداد ، کروش گفت این بازی را نمی خواهد.»

اما دیگر گلایه این مسئول در شرکت فرانسوی ، بر می گشت به بازی ایران و ماداگاسکار و ماجرای معروف کارتون ماداگاسکار که کفاشیان هم درباره اش برای مان حرف زده بود. او می گوید:« این تیم درست است که رتبه 144 دنیا را دارد اما انتخاب سرمربی تیم ملی بوده برای شروع برنامه های تاکتیکی. خیلی هم نتایج بدی ندارد. از نیجریه با یک گل اختلاف باخته اما سرمربی ایران بازی با چنین تیمی را لازم می دانسته و بر همین اساس این رقیب انتخاب شده. شرکت ما که قبل از این برزیل و روسیه را برای بازی رایگان با ایران متقاعد کرده بود . به هر حال از نظر ما کار درستی نیست که مردم این کشور را اینگونه تحقیر کنیم.»

البته قصد همکاران ما یادآوری ماجرای کارتون ماداگاسکار تنها به دلیل ناشناختگی این کشور میان مردم مان بود و هیچ گاه قصد بی احترامی به مردم هیچ کشوری را نداشتیم و چنانچه این استنباط از مطلب مان شده در کمال ادب ، عذرخواهی می کنیم.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir