رییس سازمان تربیت بدنی گفت: پایان دادن به سیطره کره جنوبی در تکواندو جهان در خاستگاه این ورزش ارزشی صد چندان دارد.
 
برنا: علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران را در رقابت های قهرمانی جهان تبریک گفت.

متن پیام سعیدلو به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر غیرت و عزم بلند جوانان ایران.

پروردگار بزرگ را سپاسگزارم که بار دیگر با عنایت خود جوانان و غیور مردان ورزش ایران را در عرصه جهانی دیگر به موفقیت و پیروزی نایل کرد.

بی تردید قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های قهرمانی جهان، باخواست خداوند منان و در سایه برنامه ریزی، همت و تلاش بی شائبه مربیان، ورزشکاران و مسوولین تکواندو کشور رقم خورد.

اینکه شما اعضای باغیرت تیم ملی تکواندو توانستید نخستین بار در طول تاریخ 38 ساله برگزاری این پیکارها به سیطره کره جنوبی بر مسابقات پایان داده و بر قله افتخار قهرمانی بایستید، کاری بس بزرگ، ارزشمند و شایان توجه است و اینکه این پیروزی تاریخی در خاک کره جنوبی، خاستگاه ورزش تکواندو بدست آمد، ارزش و اعتبار موفقیت تاریخی شما را صد چندان می کند.

قهرمانی در تکواندو جهان که در ادامه موفقیت های بزرگ ورزش ایران و از آن جمله حماسه تاریخی گوانگجو حاصل شده است، نشان می دهد که ورزش ایران با بهره گیری از برنامه تدوین شده، در مسیری روشن و طلایی و در جهت نیل به اهداف تبیین شده برای عزت، سربلندی و افتخار قرار گرفته و هر روز با شتاب و سرعت بیشتری در آن گام بر می دارد.

انشاءالله که در رقابت های پیش رو در عرصه های آسیایی، جهانی و بویژه بازی های المپیک 2012 شاهد درخشش ورزشکاران کشور و سرفرازی ملت شایسته ایران اسلامی باشیم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com