رائول اولين بازی خود در تيم اصلی رئال مارديد را در سال 1994 انجام داد و تا ژوئن 2012 در اين تيم باقی ماند.
 
گل: بنا بر گزارش روزنامه آس ، شالكه كه رائول گونزالس بلانكو ، مادریدیستای سابق را در اختیار دارد ، برای حضور در جام سانتیاگوی بعدی دعوت شده است كه این قضیه به معنی بازگشت شماره هفت اسطوره ای به خانه سابقش خواهد بود .
 به گزارش مرجع خبری رئال  مادرید با این كه هنوز زمان قطعی اعلام نشده است ، (كه بعد از مشخص شدن زمان برگزاری سوپركاپ اسپانیا میان رئال مادرید و بارسلونا تعیین می شود) اما به احتمال فراوان این بازی سوم یا چهارم شهریور یعنی بعد از هفته اول لالیگای فصل 12-2011 انجام خواهد شد . رئال مادرید و شالكه این فرصت را داشتند كه امسال در فینال ومبلی با یكدیگر روبرو شدند اما هر دو در نیمه نهایی چمپیونزلیگ توسط بارسلونا و منچستر یونایتد اوت شدند .
 رائول اولین بازی خود در تیم اصلی رئال ماردید را در سال 1994 انجام داد و تا ژوئن 2012 در این تیم باقی ماند . بعد از آن در كنفرانس مطبوعاتی اعلام كرد كه راهی شالكه و آلمان می شود تا چالش جدیدی را در پایان دوران فوتبالش تجربه كند .
رائول  یكی از ركوردار داران تاریخ فوتبال اسپانیاست ، آقای گل حال حاضر فوتبال اسپانیا در میان بازیكنان فعال است و سومین گلزن برتر تاریخ لالیگا بعد از زارا و هوگو سانچز است .
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com