رئيس فدراسيون فوتبال گفت: تمام موارد در كميته انضباطی و با هماهنگی اعضای كميته انجام می‌شود و هنوز برای فرد خاصی به عنوان رئيس حكم نزده‌ام.
 
فارس: علی كفاشیان در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال صحبت های زیر را مطرح كرده است:

*فدراسیون روی منصوریان سرمایه گذاری كرده است
وی در خصوص انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم امید گفت: منصوریان از مربیانی است كه فدراسیون روی آن سرمایه گذاری كرده و ما از عملكردش راضی هستیم. او جز كادر فنی فدراسیون است و در بخش های مختلف از وی استفاده می شود. معتقدم منصوریان می تواند در سطح آسیا مربی خوبی باشد و با این روندی كه پیش روی خود دارد بی شك موفق خواهد شد.

كفاشیان افزود: سرمربیان تیم ها نباید به حاشیه ها اهمیت دهند و باید تمركز خود را بر روی تمرینات و مسابقات تیم های بگذارند. ما نیز از برد و باخت تیم های ملی در مسابقات تجربه كسب خواهیم كرد و در جهت بهتر بازی كردن و موفق شدن تلاش می كنیم.

* تراكتورسازی تبریز باید به قانون احترام بگذارد
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص قضاوت داوران در دیدار صبا و تراكتورسازی گفت: ما به داورانمان ایمان داریم و مطمئن هستیم قضاوتشان با كمترین مشكل است و اگر در زمین مسابقه ایراداتی دارند از روی عمد نیست. این دیدار نیز بسیار حساس بود و خوشبختانه داور این مسابقه با تمركز بالا قضاوت كرد.

وی در خصوص اینكه تیم تراكتورسازی تبریز در صورت عدم تكرار بازی مقابل صبای قم قصد انصراف از رقابت های لیگ برتر را دارد گفت: تیم تراكتورسازی باید به قانون احترام بگذارد. مراجع ذیربط با صدور احكام و قوانینی كه وجود دارد در مورد این بازی، تكرار یا عدم تكرار مسابقه تصمیم می گیرند. بر همین اساس معتقدم تیم تراكتورسازی باید تابع قانونی كه از سوی سازمان لیگ برتر یا كمیته انضباطی اعلام می شود، باشد.

*هنوز حكمی برای رئیس كمیته انضباطی زده نشده است
كفاشیان در خصوص انتخاب رئیس جدید كمیته انضباطی گفت: هنوز حكمی برای كسی نزده ام. فعلا تمامی موارد در كمیته انضباطی و با هماهنگی اعضای كمیته انجام می شود و در واقع هنوز برای فرد خاصی به عنوان رئیس كمیته انضباطی حكم نزده ام.

*از بانوان حمایت می كنیم
رئیس فدراسیون با حمایت از تیم ملی بانوان به منظور حضور در مسابقات مقدماتی المپیك لندن گفت: تا حد توانمان از تیم ملی بانوان حمایت می كنیم. فعلا این تیم با منتخب باشگاه های اوكراین دو دیدار تداركاتی را پیش روی خود دارد و اگر برنامه ای جدید از سوی كادر فنی این تیم به ما اعلام شود، بررسی و در حد توانمان از برنامه هایشان حمایت می كنیم تا ملی پوشان بانوان در مسابقات پیش رو موفق باشند.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com