مطمئنا برای قهرمانی كار سختی در پيش داريم ولی چاره‌ای جز پيروزی در بازی با سپاهان نداريم چون فقط در جام حذفی می‌توانيم همه چيز را جبران كنيم.
 
گل:‌ محمد نوری هافبك گلزن پرسپولیس معتقد است كه بازیكنان این تیم باید ناكامی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را در فصل آینده جبران كنند.
 او در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌كند:« امسال نتوانستیم توقعات هواداران را برآورده كنیم و البته معتقدم بدشانسی دست از سر ما برنمی‌داشت. خیلی موقع‌ها مسائل داوری تأثیرگذار بود و در خیلی از بازی‌ها نیز بازیكنان ما مصدوم می‌شدند. هواداران ما در این مدت سختی‌های زیادی كشیدند ولی در جام حذفی همه چیز را باید جبران كنیم.»‌
 نوری در پاسخ به این سوال كه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان جام حذفی شود تأكید می‌كند:«‌ سپاهان حریف قدرتمندی است و ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت و اگر این بازی را ببریم باید در یك دیدار سخت دیگر به مصاف فولاد برویم. مطمئنا برای قهرمانی كار سختی در پیش داریم ولی چاره‌ای جز پیروزی در بازی با سپاهان نداریم چون فقط در جام حذفی می‌توانیم همه چیز را جبران كنیم.»
 نوری در پاسخ به این سوال كه آیا برای فصل بعد قصد جدایی از پرسپولیس را دارید، تأكید می‌كند:« من با این تیم قرارداد دو ساله امضا كردم و سال بعد هم در پرسپولیس خواهم ماند. امیدوارم فصل آینده همه چیز برای ما خوب پیش برود.»
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com