رئيس فدراسيون تكواندو در حاشيه ورود ملی ‌پوشان اين رشته به ايران قهرمانی آنها در مسابقات جهانی را بدون توضيح دانست.
 

فردا:تیم ملی تكواندو ایران كه با كسب 3 مدال طلا، یك نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی جهان را به دست آورده بود، صبح امروز با استقبال پرشور هواداران و مسئولان كشورمان وارد ایران شد. حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی این سازمان از جمله مسئولان حاضر در فرودگاه بود.

* محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تكواندو ایران قهرمانی ملی‌پوشان در پیكارهای جهانی كره‌جنوبی را بدون توضیح دانست.

* زمانی كه خبرنگاران به دنبال یوسف كرمی بودند تا از وی مصاحبه بگیرند، تكواندوكار طلایی ایران در وزن هفتم به دنبال فزرند دخترش می‌گشت و به خبرنگاران گفت تا دخترم را پیدا نكنم مصاحبه نخواهم كرد. در ادامه وی با در آغوش گرفتن دخترش به مصاحبه با خبرنگاران مشغول شد.

* هنگام ورود ملی‌پوشان قهرمان ایران جمعی علامندان به تكواندو در نوشتن طوماری به ضرغامی، رئیس صداوسیما از وی به دلیل عدم پخش زنده رقابت‌های جهانی از رسانه ملی انتقاد كردند. این طومار را حدود 400 نفر امضا كردند.
در بخشی از این طومار آمده است كه چرا و چگونه مسابقات فوتبال را همیشه پخش می‌كنید ولی قهرمانی ایران در پیكارهای جهانی را به تصویر نكشیدید؟

* در این دوره از رقابت‌ها كه تكواندوكاران 149 كشور به مدت 6 روز در كره‌جنوبی‌ با یكدیگر به رقابت پرداختند ایران در بخش مردان قهرمان شد و در مجموع (در قسمت زنان با نیمی از نفرات خود شركت كرد) عنوان نایب قهرمانی را كسب كرد.

 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:fardanews.com