میزبان حالا تنها یک امتیاز با پشت سر گذاشتن لیورپول و کسب عنوان بهترین تیم لیگ انگلیس فاصله دارد.
 
گل: منچستریونایتد به کسب قهرمانی لیگ برتر بسیار نزدیک شده است. آنها چلسی، نزدیک‌ترین رقیب خود را با نتیجه دو بر یک شکست دادند و حالا از دو بازی پیش رو تنها یک امتیاز برای قهرمانی آنها کافی است.

برای یونایتد خاویر ارناندس در دقیقه 1 و نمانیا ویدیچ در دقیقه 23 گل زدند و تنها گل چلسی را فرانک لمپارد در دقیقه 68 زد.

میزبان در طول دیدار تیم حاکم میدان بود و توانست ربد خوبی به دست بیاورد.

اما چلسی بر خلاف ماه‌های اخیر در انگلیس، نمایشی ناامیدکننده داشت و حالا امیدوار است که بلکبرن و بلکپول یونایتد را ببرند!

سر الکس فرگوسن گفته بود کارلو آنچلوتی باید مربی فصل بعد چلسی باشد، اما حالا رومن آبراموویچ شاید نظر دیگری داشته باشد.

دیدیه دروگبا در خط حمله به فرناندو تورس ترجیح داده شده بود و سالومون کالو هم در کناره میدان بازی می‌کرد.

خاویر ارناندس در ثانیه 36 برای یونایتد گل زد. روی حرکت پارک جی‌سونگ و پاس عمقی او که از داوید لوییز گذشت، چیچاریتو توپ را گرفت و وارد دروازه پتر چک کرد.

آنچلوتی لوییز را سرزنش کرد، اما اوضاع برای این مدافع برزیلی بهتر نشد.

یونایتد همچنان به حملات ادامه می‌داد و بار دیگر روی اشتباه لوییز چیزی نمانده بود ارناندس گل دوم را هم بزند.

در دقیقه 23 بود که یونایتد به گل دوم رسید. گیگز پس از جا گذاشتن کالو سانتری درخشان روی دروازه انجام داد که از مقابل لوییز گذشت و ویدیچ با ضربه سر آن را به گل دوم تبدیل کرد.

در اواخر نیمه اول برانیسلاو ایوانوویچ خطایی خشن روی رونی انجام داد و باعث شد او مدتی طولانی روی زمین بماند، اما هوارد وب حاضر نشد اخطار دوم را به ایوانوویچ بدهد. این مدافع صرب پیش از این با خطای خشن دیگری روی رونی کارت زرد گرفته بود.

با آغاز نیمه دوم، آنچلوتی به جای آنلکا یا تورس، رامیرس و الکس را به جای میکل و لوییز به میدان فرستاد.

چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد، اما بسیار خوش‌اقبال بود که توپی که روی شیرجه لمپارد به دست او برخورد کرده بود از سوی داور پنالتی اعلام نشد. کمی بعد کالو در محوطه جریمه یونایتد سرنگون شد اما وب باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

سرانجام در دقیقه 60 بود که تورس جانشین کالو شد.

چلسی در دقیقه 68 به یک گل رسید. سانتر رامیرس به ایونز برخورد کرد و توپ را ایوانوویچ به لمپارد سپرد و او هم آن را وارد دروازه یونایتد کرد.

کمی بعد چیزی نمانده بود یونایتد گل سوم را بزند. آنتونیو والنسیا به زیبایی اشلی کول را پشت سر گذاشت و توپ را به ارناندس سپرد. او توپ را به رونی داد، اما ضربه رونی که داشت وارد دروازه می‌شد را آلکس با شیرجه بیرون آورد.

در ده دقیقه پایانی، رونی سه موقعیت برای گل‌زنی داشت. ابتدا ضربه او از گوشه محوطه جریمه بیرون رفت، سپس پس از جا گذاشتن چک ضربه‌ای به توپ زد که دفع شد، و در نهایت شوت دیگر او را هم الکس دفع کرد.

در نهایت هم چیچاریتو سانتر عالی والنسیا را با ضربه سر از فاصله‌ای نزدیک به بالای دروازه زد.

تورس که در طول دقایقی که در میدان بود گم شده بود، می‌توانست یک امتیاز را برای چلسی نجات دهد اما ضربه او از داخل محوطه جریمه به بیرون رفت.

در نهایت یونایتد پیروز شد. آنها حالا تنها در صورتی قهرمان نمی‌شوند که هر دو بازی پیش رو را ببازند و چلسی هر دو بازی‌اش را ببرد، اتفاقی که بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com