پرسپولیس که در بازی های گروهی دیر از خواب غفلت بیدار شد، دیگر فرصتی برای جبران مافات ندارد و در امارات تنها می تواند از حیثیث خودش و فوتبال ایران دفاع کند.
  
برنا: تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الوحده امارات فردا شب آخرین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کنند؛ دیداری که جنبه تشریفاتی دارد و حساسیتی نخواهد داشت.

پرسپولیس که در بازی های گروهی دیر از خواب غفلت بیدار شد، دیگر فرصتی برای جبران مافات ندارد و تنها می تواند از حیثیث خودش و فوتبال ایران دفاع کند.

پرسپولیس در نخستین بازی خود و در عربستان با نتیجه 3 بر یک از الاتحاد شکست خورد تا شروع خوبی نداشته باشد. تنها گل پرسپولیس را مازیار زارع با اشتباه بازیکن حریف به ثمر رساند.

سرخپوشان در دومین بازی خود در ورزشگاه آزادی به مصاف الوحده امارات رفتند و در حالی که همگان منتظر کسب 3 امتیاز بودند، این تیم با نتیجه یک-یک متوقف شد تا دو امتیاز حساس از دست برود. حسین بادامکی برای پرسپولیس موفق به گلزنی شده بود.

در سومین بازی پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان در تاشکند به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم به تساوی بدون گل منجر شد تا شاگردان علی دایی دور رفت را با دو امتیاز پشت سر گذارند.

در بازی چهارم که پرسپولیس به پیروزی نیاز مبرم داشت، این تیم با نتیجه 3 بر یک مغلوب بنیادکار شد تا همگان در ورزشگاه آزادی متوجه شوند که شانس صعود سرخپوشان به مرحله حذفی بسیار اندک شده است. دیداری که دایی، بدشانسی را عامل اصلی شکست عنوان کرده بود و عقیده داشت اگر اشپیتیم آرفی در لحظات پایانی توپ را تبدیل به گل می کرد، هرگز بازنده نمی شدند.

در مسابقه پنجم، پرسپولیس میزبان الاتحاد صدرنشین بود و با ارائه بازی روان و زیبا توانست با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد، اما پیروزی بنیادکار برابر الوحده، مانند آب سردی بود که بر پیکر پرسپولیس ریخته شد تا سرخپوشان شانس صعود به مرحله حذفی را از دست بدهند. حمید رضا علی عسگری(2 بار) و آرفی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

یک پیروزی، دو تساوی، دو شکست، 6 گل زده، 9 گل خورده و کسب 5 امتیاز ماحصل کار سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

اما الوحده امارات هم که اوضاع مناسبی ندارد، برای پیروزی به میدان می رود تا اولین و آخرین برد خود را بدست آورد.

الوحده با 3 مساوی و دو شکست و با 3 امتیاز قعرنشین است و اماراتی ها می خواهند با خاطره ای خوش بازی های خود را به اتمام برسانند.

اسماعیل مطر سرشناس ترین بازیکن الوحده محسوب می شود و جوزف هیکز برگر سرمربی الوحده امید زیادی دارد تا با درخشش یاران خود، پرسپولیس را شکست بدهند.

دیدار پرسپولیس و الوحده در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی انجام می شود.

این دیدار از ساعت 20:30 به وقت امارات و ساعت 21 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم های الاتحاد عربستان و بنیادکار ازبکستان در جده برای صدرنشینی به مصاف هم می روند.

جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا

1-الاتحاد عربستان-10 امتیاز
2-بنیادکار ازبکستان-8 امتیاز
3-پرسپولیس ایران-5 امتیاز
4-الوحده امارات-3 امتیاز
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com