رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم استقلال فردا با پیروزی مقابل النصر و حذف این تیم، پاسخ خوبی به شیطنت عربستانی ها بدهد.
 
برنا: عزیزالله درباره شکایت دو باشگاه الشباب و الاتحاد عربستان از میزبانی ایران گفت: آنها به دنبال شیطنت هستند و می خواهند با جوسازی و انتشار اخبار دروغ مثل محرومیت باشگاههای ایرانی از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها جنگ روانی راه بی اندازند. خوشبختانه در هر دو بازی نمایندگان ایران مقابل عربستانی ها در تهران و اصفهان، مشکلی از جهت میزبانی وجود نداشت و گزارش ناظران و نمایندگان AFC خوب بوده است.

وی افزود: من از تماشاگران پرشور استقلال و همینطور هواداران خونگرم پرسپولیس که فردا مطمئنا برای تشویق استقلال به ورزشگاه می روند، می‌خواهم با پر کردن ورزشگاه و تشویق نماینده ایران باعث شودند تا استقلال با اختلاف بیش از 2 گل النصر عربستان را شکست بدهد و به مرحله یک هشتم صعود کند تا 3 نماینده در مرحله یک هشتم داشته باشیم. بهترین جواب به شیطنت های عربستانی ها و ادعای واهی آنها به اینکه ورزشگاههای ایران امنیت ندارد، پر کردن ورزشگاه و تشویق منظم استقلال است.

رئیس سازمان لیگ درباره حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران و بازدید از باشگاه های لیگ برتری اظهار داشت: این بازدید برای تائید 4 سهیمه ایران تا سال 2014 است. در این زمینه به باشگاه‌ها تذکرات لازم داده شده و ما برای آخرین بار از باشگاهها می خواهیم بر اساس زمان‌بندی که دیروز از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شد و همینطور امروز سازمان لیگ به باشگاهها نامه خواهد زد تا در تاریخ اعلام شده که از 26 اردیبهشت ماه است، مدیرعامل ،کارکنان،مدیر رسانه ای ،مدیر بازاریابی،مدیر حقوقی،مدیر مالی و مدیر آکادمی(توسعه وجوانان) در باشگاه حتما حضور داشته باشند.

محمدی در پایان گفت:11 موردی که به باشگاه ها بارها تذکر داده ایم ، باید رعایت شود. درباره بحث ورزشگاهها باید بگویم که ورزشگاه محل بازی باید از محل تمرین جدا باشد و ورزشگاه محل بازی طوری تجهیز شده باشد که انگار قرار است یک بازی رسمی در آن ورزشگاه انجام شود. باید از جهت اینترنت،فکس،دوپینگ ،مرکز رسانه و دیگر موارد آمادگی لازم وجود داشته باشد تا بتوانیم باز هم 4 سهمیه را در سال 2014 کسب کنیم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com