در پی اعلام مخالفت سازمان تربیت‌بدنی 24 ساعت قبل از اعزام، سفر تیم ملی تیراندازی ایران به جام جهانی آمریکا لغو شد.
 

خبرآنلاین: پس از لغو این اعزام، سایت فدراسیون تیراندازی مطلبی روی خروجی خود به شرح زیر قرار داده است:

آیا سازمان تربیت بدنی موفقیت‌های فدراسیون تیراندازی را بر نمی‌تابد؟!

اعزام تیم ملی تیراندازی به رقابت‌های جام‌جهانی آمریکا که در آن سهمیه المپیک 2012 لندن توزیع می‌شود، به دلیل مخالفت سازمان تربیت بدنی لغو شد.

اعزام تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران که قرار بود امروز برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی کسب سهمیه المپیک در آمریکا، تهران را به مقصد ایالت جورجیا ترک نماید به دلیل اعلام مخالفت سازمان تربیت بدنی لغو شد.

مسئولان سازمان تربیت بدنی در جلسه برون‌مرزی که بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد مخالفتی با این اعزام نداشته‌اند و طی این مدت نیز از لغو سفر سخن نگفته‌اند.

تصمیم سازمان تربیت بدنی پس از گذشت 3 ماه و تنها 24 ساعت مانده به اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی آمریکا تعجب برانگیز و مبهم است.

تیم ملی تیراندازی ایران تا کنون در 3 مسابقه جهانی کسب سهمیه المپیک، شرکت کرده و موفق به کسب 2 سهمیه المپیک تیراندازی شده است.

مسئولان کادر فنی و مربیان فدراسیون تیراندازی معتقدند رقابت‌های جهانی آمریکا فرصتی مناسب برای حضور قدرتمند تیم ملی تیراندازی و کسب مدال و سهمیه المپیک بیشتر برای ایران اسلامی است.

علی رغم کارشکنی‌های برون مرزی مبنی بر عدم صدور روادید برای برخی از اعضای هیأت اعزامی تیراندازی به رقابت‌های جهانی آمریکا، با پی‌گیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان فدراسیون تیراندازی مقدمات انجام این اعزام فراهم شد ولی با مخالفت سازمان تربیت بدنی که دلایل آن چندان مشخص نیست، این اعزام لغو شد.

ورزش تیراندازی که طی یک سال گذشته رشد پر شتابی داشته، روز‌به‌روز با ایجاد محدودیت‌های بیشتر از سوی سازمان تربیت بدنی مواجه است و این سوال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا سازمان تربیت بدنی موفقیت‌های تیراندازی را بر نمی‌تابد؟ "

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir